[VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:18

Wat een heftige en nare wending van het topic.... Zowel jij als Kyara gevochten als een leeuw, wat zonde dat het niet mocht baten. Mooi dat ze toch nog een periode paard kon zijn aan je filmpjes te zien... Zuur.dat alsnog de keuze moest volgen. Heel veel sterkte met dit verdriet!

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 16:21

Heel raar ook. Geen eten klaar zetten voor de nacht. Tandarts voor morgen aantal paarden wijzigen.
En ondertussen ligt zij hier naast mij onder dekens.

Aan de ene kant opgelucht, ze heeft nu nooit meer pijn. Aan de andere kant verdriet.

(De DA heeft ons nog kans geboden om nog met morfine verder te gaan, maar we zagen aan haar dat ze klaar was. Dit was echt het punt om haar los te laten. )

Paardenfann4
Berichten: 1337
Geregistreerd: 15-08-17
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:22

Ach wat een slecht nieuws is dit. Het leek allemaal zo veelbelovend maar helaas is het toch niet gelukt. Je hebt je best meer dan gedaan, je hoeft nooit te denken had ik toch maar dit of nog dat gedaan. Alles wat maar mogelijk was dat hebben jullie gedaan voor haar. Het zal hard vallen om haar nu toch af te moeten geven na zo'n lange tijd van zorg. Heel veel sterkte toegewenst!

jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:22

Heel veel sterkte ook voor je ouders :(:)

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 16:24

Haar moeder is trouwens als het goed is drachtig. Ik had gehoopt dat ze haar broertje of zusje had leren kennen. Waarschijnlijk houden we het veulen als het een merrietje word. Toch soort van aandenken aan mijn mooie, lieve meid

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:25

Ach, wat een verschrikkelijk nieuws. Heel sneu dat het zo moet eindigen, zeker omdat het op een gegeven moment zo goed leek te gaan...
Heel veel sterkte!!

Caresse07

Berichten: 9403
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:25

Ah gos, jullie hebben zo enorm geknokt, maar helaas. Dappere en zo te lezen juiste beslissing.
Sterkte!

amsterdam10
Berichten: 590
Geregistreerd: 03-05-16

Re: [VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:27

Ach nee he.... Wat jammer. Wat een dappere beslissing van je. Je hebt alles gedaan wat je kon, zelfs de laatste beslissing. Petje af voor jou! Veel sterkte.

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: [VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:29

Pff het zit nee mee :(:)

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:31

Jeetje... wat schrikken zeg |(
Die knappe strijder... heeel veel sterkte met dit enorme verlies. Kippenvel....

Betere baasjes dan jullie had ze zich niet kunnen wensen :(:)

Benita
Berichten: 907
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Kleve (duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:32

Ach wat verdrietig. Ik heb alles in stilte mee gelezen en met je mee geleefd. Ik heb Heel veel respect voor jou. Wat een liefde voor je dier. Je hebt echt voor haar geknokt. Heel veel sterkte.

Friesfanaat

Berichten: 1341
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:33

Je topic vol bewondering gevolgd.. Nog niet eerder gereageerd, maar nu met een brok in mn keel en tranen in de ogen wil ik je heel veel sterkte wensen met dit verdriet..

Je hebt alles gedaan wat je kon doen en Kyara zal je eeuwig dankbaar zijn voor de mooie laatste maanden die je haar hebt gegund..

Nogmaals sterkte Y;(

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:35

Heb er koud van... jeetje..

Heel erg veel sterkte.. echt.

Wat heb jij alles op alles gezet voor haar... en ook nu heb je voor haar gekozen...

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:36

Allereerst heel veel sterkte met het verlies van je mooie dame, wat een nare wending zo in dit verhaal.. ik las al vanaf het begin stil mee.

Ik kan niet meer zeggen dat ik onwijs veel respect heb voor jou manier van paarden ‘houden’, een uniek mens ben jij! Menig bokker kan jou als voorbeeld zien hoe jij gestreden heb voor jou’n meisje maar haar ook op het juiste moment heb laten gaan. Nogmaals respect respect respect. Y;(

YvonneV
Berichten: 8777
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:36

mirjamalvaro schreef:
Haar moeder is trouwens als het goed is drachtig. Ik had gehoopt dat ze haar broertje of zusje had leren kennen. Waarschijnlijk houden we het veulen als het een merrietje word. Toch soort van aandenken aan mijn mooie, lieve meid


Van dezelfde vader?

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 16:38

YvonneV schreef:
mirjamalvaro schreef:
Haar moeder is trouwens als het goed is drachtig. Ik had gehoopt dat ze haar broertje of zusje had leren kennen. Waarschijnlijk houden we het veulen als het een merrietje word. Toch soort van aandenken aan mijn mooie, lieve meid


Van dezelfde vader?


Nee van For Ferrero.

Crematorium gaat alsnog proberen vanavond op te halen en anders morgenochtend vroeg.

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:40

Jeetje ik schrik er van dat het toch zo slecht met haar ging. Wat zijn jullie beiden dapper geweest, en wat een super baas ben je om los te laten als dat het beste is. Heel veel sterkte met dit grote verlies, wat heeft ze veel mensen geraakt....

Hannanas
Berichten: 13012
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:44

|( heel veel sterkte, wat een klotedag!! Ik had zo gehoopt (en eigenlijk wel verwacht) dat ze hier nog jaren goed mee ging functioneren.

Lui_

Berichten: 1176
Geregistreerd: 24-06-06
Woonplaats: Haringhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:46

Jeetje wat een verdrietige wending dit. En wat een heftige periode sluit je hiermee af. Heel veel sterkte met dit grote verlies van je mooie Kyara. Krijg er kippenvel van, allebei gestreden tot het laatste moment.

SparklingApp

Berichten: 1946
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:47

Oh wat verdrietig.. ik heb bewondering voor je hoe je tot het laatste toe vanuit je paard hebt proberen te kijken en zij aan heeft mogen geven dat het niet de goede kant op ging.
Heel veel sterkte met het verlies! Y;(

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Re: [VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:49

wat een verdrietig nieuws. Jullie hebben alles gedaan wat in jullie macht lag om haar te helpen, ze heeft nog een prachtige tijd mogen hebben..

Sterkte!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:52

als stille meelezer, wat ontzettend verdrietig, en wat een dappere keuze. Heel veel sterkte.

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:53

Ik heb het hele topic stil meegelezen, maar nu moet ik toch echt even reageren.

Lieve lieve TS, wat hebben jullie je best gedaan voor Kyara. En wat een vreselijke wending is dit dan ineens. ;(
Ik heb diep respect voor jullie, hoe jullie alles aangepakt hebben na de operatie. Alles om het Kyara makkelijker/comfortabeler te maken. Maar toch mocht het dan niet baten...

Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe. :(:)
Zelfs op die laatste foto ziet ze er nog zó goed uit. Echt, mijn complimenten.

MyWishMax

Berichten: 25289
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:54

Heel veel sterkte, Mirjam. Wat zal je die knappe en slimme dame missen, maar je hebt elke keer voor haar gekozen. :(:)

cynthiar
Berichten: 4466
Geregistreerd: 08-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:57

Dappere keuze en nu wel ook wel de beste keuze voor Kyara, denk ik. Heel veel sterkte