[VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 17:29

Wat super zeg!
Ik heb je vanaf het begin gevolgd en wat heb je vaak tussen hoop en vrees gezweefd!

Dikke knuffel voor je topper en nu alleen nog goede berichten!
Ik hoop dat je ter zijner tijd wilt delen wat voor operatie het betreft, ben zelf altijd erg geïnteresseerd in medische handelingen :)


Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 20:46

Ik ben ook benieuwd! Heel wat humane stoma's gezien, dus denk niet dat ik er naar van word :)

Ben echt heel blij dat dit voor jullie mogelijk was! Hopelijk heel wat gezonde jaren te gaan :)





Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 23:02

Sudocreme kan voor veel dingen een uitkomst wezen, maar persoonlijk zou ik dat niet op de vacht smeren in deze situatie, vaseline trouwens ook niet. Eerder noemde iemand hier barrièrecreme, humaam hier goede ervaring mee, maar ook met cavilon spray :)

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 00:47

De wond is veel groter dan ik verwacht had, ik snap je twijfel...
Ik heb als zuster zijnde al heel veel wobden gezien en als ik de laatste foto bekijk, zie ik een mooie, doorbloede wond, met mooi granulatieweefsel. Ik heb er goede hoop op :)

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 22:05

Wat kan gebeuren bij zulke wonden is dat je door geen zalf een droog wondmilieu krijgt waardoor het gaat trekken en scheuren. Zulke wonden genezen het best door een vochtig wondmilieu, wat je creëert door er bv mesitran op te doen. Wij gebruiken het humaan ook veel :)



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 113 bezoekers