paarden met atrose, ijzerloos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maris
Berichten: 15911
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 14:56

De merrie die bij mijn paard heeft gestaan kon in de winter nooit bereden worden toen ze nog op ijzers stond. Dan was ze altijd onregelmatig tot behoorlijk kreupel. Eigenaren hebben de merrie toen zonder ijzers gezet en daarna zeker 10 jaar geen last meer van onregelmatigheid.

There is no way to happiness. Happiness IS the way !
Bygg bruer, ikke murer !


Maris
Berichten: 15911
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 14:58

plutolover schreef:
duivelsklauw krijgt hij al de. de harpagyl van audavard (als ik het zo goed typt) is vanuit de dierenarts.

en glucosamine/msm en sinds kort Collageen. Hiervan weet ik dat het super is voor de atrose maar de merken die dit heeft, zat ook aroma of dextroze bij in. Sinds kort heeft pharmahorse ook callageen. Duur spul maar hierin zit geen toegevoegde aroma of andere suikers/zoetstoffen. Maar dat geef ik nog maar sinds paar dagen.


Collageen kan je ook geven in de vorm van gelatine, wist je dat ? Is alleen vaak wel van dierlijke oorsprong. Zie oa https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/al ... -huid.html

There is no way to happiness. Happiness IS the way !
Bygg bruer, ikke murer !

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _San87_, aalstreep, Chantalla, Dark7, Dido2316, Eloya, herr_balou, Jokonootje, Kabayo, laura22, LiannePuthzy, OmgiliBot, prugelpiet, rover_, sinnekinne, SUSANNEx, Zeepsop en 120 bezoekers