Yes, waardering!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Yes, waardering!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-02 23:12

Hallo allemaal!

Ik moet even mijn verhaal kwijt over de wedstrijd die ik net gehad heb. De M1 begon rond 18.15, maar ik was weer eens veels te vroeg. Dus ik had alle tijd om even naar de L2 te kijken. Normaal heb ik daar de rust niet voor, maar dat viel nu mee.
Mijn trainer was er onverwacht ook, wat altijd erg fijn en hij zou me later helpen/even kijken als ik ging los rijden.
Ik heb eerst een tijd lekker laag gereden, toen hij kwam heb ik Risco hoger ingesteld en nog wat oefeningen gereden. Er waren 2 combinaties uitgevallen en ik was dus iets eerder aan de beurt. Het meisje voor mij kwam huilend de bak uit, want haar paard was er een paar keer vandoor gegaan en had zelfs geprobeerd tegen het schot aan te lopen, nou lekker dan...
Er hing leuke kerstversiering in de bak. En dat is eerder niet zo goed bevallen, maar er was nu niks aan de hand. En mijn vertrouwen groeide een beetje.
Dit was namelijk een overkampingswedstrijd om te bepalen wie er naar de regionale kampioenschappen mag, maar eigenlijk was dit onzin want het was toch al duidelijk.... De laatste tijd was de moed een beetje in mijn schoenen gezakt omdat ik zelf vaak een goed gevoel had over de proef, maar dit steeds niet tot uiting kwam in punten. In de regio waarin ik rijd zijn gewoon een paar steengoede combinaties die semi-professioneel bezig zijn en waar dus haast niet tegenop te rijden is....
Na de proef had ik ook een goed gevoel, maar durfde niet te hopen op een winstpunt. Goed uitgestapt en toen meteen risco naar huis gebracht. Daarna snel douchen en weer terug voor de uitslag. Nummer 5 had 157 punten, dus ik dacht nu heb ik dus geen winstpunt. Nummer 4 zeiden ze eerst een andere naam en toen bleek ik het te zijn... OOO ik was zo blij. Ik had 160 punten van de jury gekregen!!! Mijn weekend kan niet meer stuk, zelfs nu ik morgen om 08.00 moet beginnen met werken......

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 13:12

Gefeliciteerd!! mag je nu door naar de regionale? Of mogen er bij jullie ook maar 1 of 2 door?

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 18:50

Wat gaaf!! Gefeliciteerd!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 20:09

Nee ik mag niet door naar de regionale, omdat hiervoor 3 selectiewedstrijden zijn geweest en ik daar niet erg goed gescoord had. Meestal rond 150. En het waren steeds dezelfde die gewonnen hadden, dus het was al duidelijk welke 2 er door mochten naar de regionale.

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 12:44

Hey wat gaaf zeg! Heel goed, gefeliciteerd!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132058
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:35

Geweldig, eindelijk waardering !
Zo zie je maar: uiteindelijk krijg je toch wel wat je verdient.
Geniet er van !