wauw, uitslag SGW Barchem!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

wauw, uitslag SGW Barchem!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-02 19:38

Zoals sommigen van jullie wisten, deed mijn schoonzusje mee aan de SGW te Barchem. Vorige week stonden we daar voor niets te kijken, en nu is ze naar huis met de 3e prijs Bloos Haha! .
Ik weet zeker dat ze apetrots is op Bontje, da's echt een superbeestje!!
Over een uurtje is ze denk ik thuis, dan ga ik haar eens bellen en feliciteren!!!!!!

Echt wel knap van ze!

Toos paardloos


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 19:42

Dat is toch die met Earth Wind & Fire? Heb haar laatst ook zien rijden op een SGW in het oosten, Gorssel was dat volgens mij. En in Almelo was ze toch ook? Was dit trouwens voor het NL kampioenschap? Ja toch?

Super, heel netjes gedaan! Nu onze Ret nog, zie het andere Barchem-topic voor de ontwikkelingen... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-02 19:47

Dat klopt, voluit heet Bontje Earth, Wind and Fire, maar dat roept zo lastig als hij in de wei staat Haha! , vandaar dat het een beetje oneerbiedig af is gekort tot Bontje.

We waren idd ook in Almelo op de AR. Gorssel weet ik niet of ze geweest is, ik denk van wel.
Dit waren de Nederlandse Kampioenschappen, dus vandaar dat ik zo blij voor haar ben!!!! Party!!

Toos paardloos

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 21:22

gaaf zeg!! ik doe niet mee volgend jaar wel!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 22:48

wauw, geweldig, ik hoop dat ik morgen ook met zo'n resultaat naar huis kan....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Nimber, Selina, Utixo, WendyKtH en 8 bezoekers