ISBN van het dressuurproevenboekje..........

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

ISBN van het dressuurproevenboekje..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-02 19:20

Wie heeft er het ISBN van het dressuurproevenboekje. Ik wil het voor over twee weken geven (het dressuurproevenboekje) als cadeautje voor een vriendin. Ik krijg via mijn werk fikse korting op ieder willekeurig boek dus dan ga ik geen boeken in de winkel kopen, vandaar mijn vraag.
Het gaat mij dan om de nieuwste versie uiteraard.

(ik hoop tenminste dat het via het CB gaat, was namelijk met R&R II niet zo Scheve mond )

Het ISBN is trouwens het nummer op de achterkant wat begint met (voor NL boeken) 90

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 19:33

Het dressuurproevenboekje heeft geen ISDN nummer. Het is een eigen uitgave van de KNHS. Je kan het wel in de meeste ruitersportzaken kopen en uiteraard bij de KNHS. In de gewone boekhandel heb ik het eigenlijk ook nog nooit zien liggen!

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 19:39

Ik zie geen ISBN nummer in het boekje. Volgens mij is het alleen in ruitersportzaken en rechtstreeks bij de KNSH te verkrijgen. De uitgever is: Afdeling Basiswedstrijdsport van de Vereniging Nederlandse Hippische Sportbond. Verder staat er nog in: Verspreiding ruitersport-detailhandel:
Nederinum BV
Zwanenburgerdijk 287
1161 NL Zwanenburg
Ik heb trouwens de 1e oplage waarvan 100.000 boekjes geproduceerd zijn. Misschien is er inmiddels een nieuwere oplage, waar wel een ISBN nummer op staat.
Succes met zoeken.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 19:39

fabienne schreef:
Het dressuurproevenboekje heeft geen ISDN nummer.


ISBN nummer bedoel je denk ik? Haha! ISDN is wat anders Knipoog .

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 22:43

Hihi Steef uiteraard.........foutje....hoezo computerfreak