de 2e x in het M, verslagje daarvan!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 19:13

Super hoor..

GA ZO DOOR Tong uitsteken


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 12:05

hoe kun je nou 8wp rijden uit 2 wedstrijden. ik denk dat je bedoelt dat je 8 winstpunten hebt uit 4 gestarte parcoursen.


x yvon

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 12:50

hey super hoor !! ja die boerenknollem Knipoog die kunnen het wel hoor Haha!

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 14:01

Super! Zal zeker wel een goed gevoel geven, ofniet? Lachen

gomir

Berichten: 25513
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 15:53

Reddy heeft nu twee wedstridjen M gereden Vonneke en hier kun je op veel wedstrijden twee keer voor punten springen *LOL*

Elisa had ook wel fijn gereden zij ze. 1 x een balk op een hindernis waar Goldie wat op terugkwam en het tweede parcours een stop op dezelde hindernis *LOL* Daarna had ze haar er fijn aan en ging het lekker. Nog twee puntjes dan mogen jullie alletwee Z Party!! (Elisa en goldie hebben zolang L gereden(tot de 20 punten) dat ze misschien bij 10 punten doorgaan. Dan misschien bij RAP Z in december, maar eerst die twee punten nog halen Haha! Viel me niet tegen trouwens voor het eerste indoorparcours(dan is die pony altijd even anders) en ze zeiden dat jij heel netjes reed...*LOL*

Hoe heeft muriel het gedaan Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 15:56

Jeetje hee wat goed van je tabitha!! gefeliciteerd joh!! Jij gaat het echt maken met je super paardje van je! Nou daar ben je eigenlijk al lang mee bezig, haha! Echt super goed van jullie. Ga zo door zal ik maar zeggen!!

gomir

Berichten: 25513
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 17:21

Elisa had het misschien over RAP, maar hij heeft nu bijna 5 weken vrij tussendoor *LOL*

Je bedoeld, onze super(ex)instructeur Haha! handen naar voren en NU rijden....Tong uitsteken *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Dennis

Berichten: 31447
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 18:47

Je stond nog in de krant!!!!!!!!!!! Maar ik wist het al. Had het hier al gelezen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131720
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 20:54

Wow, dat schiet lekker op !
Gefeliciteerd hoor, super prestatie; wees er maar gerust trots op !

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 22:15

HeeJ,goed zeg,ik heb je ook in de krant zien staan,in het NoordHollands Dagblad,zo stoer!Gefeliciteerd!

Dit is echt een leuk onderschrift!

gomir

Berichten: 25513
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 13:10

En hier stond het weer niet Huilen Ik denk dat ik maar een abonnement neem op de afdeling schagen ofzo in plaats van den helder *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25513
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 17:44

reddy007 schreef:
ik weet niet precies hoe muriel heeft gereden, ze kwam nog wel ffies naar me toe, anders moet je ff pb sturen ofzo! ik d8 dat ze in 1 parcours een balk of weigering had ofzo!

Ik heb muriel al ge-pbt *LOL* Dacht één weigering in het eerste parcours en 2 in het tweede(of net andersom Haha! )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 5 bezoekers