Vooruitgang! 2e en 3e!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Vooruitgang! 2e en 3e!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 20:24

Nou, 2 weken geleden had ik m'n eerste wedstrijd met Mirage, daar reed ik 2 x 149 en werd ik 3e van de 3 deelnemers Haha!

Vandaag had ik m'n instructrice bij me (erg handig!) en heb ik 152 en 154 gereden, een 3e plek en 2e proef een 2e plaats! Van de 5 deelnemers.
M'n eerste beker is binnen dus, leuk!!

Maar ook ik word gelijk al geconfronteerd met het jurysport-gebeuren he, want vandaag liep ze echt goed, ik geloof niet dat ik d'r ooit zo fijn had lopen, en wat een verschil met 2 weken geleden die wedstrijd!!!
Maar het verschil in punten is minimaal, maar ja, andere jury he....
Want als ik dus 2 weken geleden bij deze jury zo rot had gereden, had ik vast met 130 de baan uitgekomen.
Of andersom; als ik verleden keer zo goed als vandaag had gereden, had ik dikke winst gehad Schijnheilig

Maar ja.......tis en blijft een jurysport he...

Gelukkig was m'n instructrice ERG tevreden (en zij had me lekker wel winst gegeven; ze is ook jurylid.....maar helaas, zij zat niet in het hokje Haha! )

Maar we zijn nu echt vooruitgang aan het maken met het rijden, dus volgende week ga ik voor de winst!!!....................


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 08:03

Heeej super joh!
Van wie heb jij trouwens les?
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 34 bezoekers