Wie rijd er LRV ????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Wie rijd er LRV ????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-02 14:40

Ik wou eens vragen of er hier veel mensen zijn die LRV rijden en wat jullie er eigenlijk van vinden ook even zeggen bij welke club (in welke provincie) en of je bij de pony's of paarden rijd a.u.b
.
Omdat er bij nos keiveel ruzies zijn en ik aant twijfelen ben of ik er nog bij blijf.
Ik denk het wel omdat het toch nog maar voor 1 jaartje is.

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3


Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-02 16:02

LRV (de landelijke rijveringing) is waar wij wedstrijden rijden zoals gij oliebol ik ben de naam kwijt hebt allez das gewoon een verenigen die wedstrijden organiseerd in Belgie en je moet bij een club zijn en daar ga a dan 1 a 2 keer per week samen oefenen en je kan ook achttal en viertal rijden.Ik denk toch dat het bijna hetzelfde is als bij jullie in Nederland

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 18:37

Bedoel je net zoiets als de KNHS?

Fitzroy

Berichten: 25080
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 18:48

Misschien kun je pieterjan even een PB'tje sturen. Die is volgens mij bij de LRV aangesloten.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Percy

Berichten: 12057
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 18:55

Hier in Limburg ben ik ook lid van de LRV. Het is een nogal grote club en er is altijd overal wel wat maar op zich is het geen verkeerde club. De lessen waren altijd best gezellig en verder doe ik op het moment niet veel moet ik eerlijk bekennen. De enige activiteit waar ik nooit wegblijf is tot nu toe de Sinterklaasviering voor de kinderen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Binau en 45 bezoekers