Twee rode linten voor Mr Risco!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Twee rode linten voor Mr Risco!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 19:59

Vandaag heb ik mijn 2e M1 wedstrijd gereden in Ewijk. Het was helaas al binnen met dit mooie weer. Maar ach ja dat weet je ook niet van te voren. Ik was lekker op tijd bij de manege waar het gehouden werd. Even een clubgenoot voor gelezen en toen gaan rijden.
Ik kwam daar binnen en er waren alleen maar "hoedjes". Mijn vader zei is de Z al begonnen? Ja wij boeren van de vroegere NKB denken dat als er hoedjes zijn dat de Z dan rijd. Maar dit was gewoon de L.
Maakt verder niet uit. Ik haalde mijn supersonische veiligheidscap uit de auto en ging aan de slag.
Risco liep in de draf lekker, maar in de galop wilde hij wat sterk worden.
Ik had voordat ik ging rijden nog wat tips gehad van mijn instructeur. Helaas kon hij er niet bij zijn, maar ik had me goed ingeprent wat hij zei.
Toen moest ik de ring in, ging vrij aardig. Mocht allemaal nog wat netter afgewerkt worden. Kwamen op een gegeven moment voor de 10e keer door een hoek, ziet een donkere vlek op het hout! Nou was me dat even schrikken! Gelukkig snel hersteld en weer verder.
Ik vond de 2e proef veel moeilijker, omdat er veel galop in zit en Risco dan vaak wat te snel gaat. Van de week hadden we er veel moeite mee. Helaas wist ie al waar we aan moest galloperen. JA als je bij hem 2 keer een proef rijd dan weet ie precies waar we gaan galloperen. Zo van BAASJE WE MOETEN! Maar was gelukkig goed te rijden.
Ik was dik tevreden. Lekker goed uitgestapt, toen naar de kantine.
Zat ik net aan mijn overheerlijke frietjes komt de uitslag. Ik bleek twee keer tweede te zijn.
De eerste proef 158 punten en de tweede proef 163 punten! Zo dat was wel leuk zeg! Kan ik dadelijk weer goed slapen. Dit had ik niet verwacht met DIE pony!

Groetjes
Fabiƫnne


Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 20:02

Goed joh! Haha!
En ja, vlekken op de muur bijten hoor! Schijnheilig

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-02 14:41

Destinietje schreef:
Goed joh! Haha!
En ja, vlekken op de muur bijten hoor! Schijnheilig


Ja das zeker! Hij schrikt altijd van die maffe dingen. Maar ik kan er altijd wel om lachen. ALs hij dat in de proef doet word ik daar juist minder zenuwachtig van. Dan is ie meestal op scherp!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers