Eerste keer L1!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Eerste keer L1!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-02 10:22

Ik was toch zo zenuwachtig voor mijn eerste L1 afgelopen zondag.
Thuis ging het de laatste tijd niet zo heel lekker en dat had voor heel wat onderlinge spanning gezorgd.
Toch ben ik gisteren volle goede moed op pad gegaan. Hij gaf me bij het inrijden wel een heel goed gevoel en ik zoiets van; we zien wel, ik zie het als een oefening want ik weet helemaal niet wat ze in de L1 willen zien.
Toen moest ik naar binnen want het was een indoor wedstrijd. Mijn paard heeft voor het laatst 3/4 jaar geleden in een binnenbak gelopen.
Alles was natuurlijk eng en ik kreeg hem niet eens de ring in want die bloempjes en plantjes waren mega eng! Maar het engste was nog het juryhokje waar ik hem niet voorbij kreeg. De moed zonk me al een beetje in de schoenen. Eindelijk kregen we het teken om te beginnen en netjes op X haltgehouden en aangedraafd en ik moest bij C linksaf (langs het juryhokje). Hij ging me toch een partijtje op de rem zeg! Ik zat werkelijk waar in zijn nek. Nou, ik net doen of mijn neus bloede en gewoon stug doorrijden. Verder ging het wel goed op een paar spastische bewegingen na omdat die plantenbakken toch zo eng zijn.
Ik had er best wel een goed gevoel over maar had geen idee hoe er gejureerd zou worden.
Een uurtje later was er dan de prijsuitreiking en ze beginnen dan altijd zo fijn onderaan met de laagste punten. Tong uitsteken
Ik zat ook nog eens op de WC en toen ik binnenkwam waren ze al bij nummer 5 met 164 punten, ik dacht dat ze mij al lang afgeroepen hadden maar toen kwam de schok! En dan nu de eerste 3; op de derde plaats was IKKE geeindigd met 169 punten. Ik schrok me helemaal rot! Eerste keer L1 en ik was eigenlijk alleen maar daar om eens te kijken hoe het er aan toegaat in de L1, als oefening dus. Maar dit is wel mooi meegenomen!
IK ben nou al lekker L1 + 2 winstpunten en ik mag eindelijk mijn hengst starten en die gaat volgende week op concours in de B.
Het was echt een hele leuke dag en dat terwijl ik er zo tegenop zag omdat ik maar 1 proef kon rijden!!!
Ikke ben blij Cool Haha! Knipoog


Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 12:06

Je hebt groot gelijk dat je blij bent Haha! Veel succes ook met je hengst in de B!

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 15:49

Eerste keer in de L1 en dan derde terwijl je er eigenlijk niets van verwacht had, da's nog eens een goed begin! Je hebt de rest van de dag zeker met je hoofd in de wolken gelopen. Gefeliciteerd en veel succes verder!

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers