49,- euro voor wedstrijd :o

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

49,- euro voor wedstrijd :o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 11:36

Ik heb zaterdag wedstrijd met een fjord....heel leuk allemaal tot ik ging uitrekenen hoeveel IK kwijt ben....

dressuur proef 1: € 7,-
dressuur proef 2: € 7,-
springen : € 7,-
cross : € 4,-
--------------------------------
€ 25,-

op zich niet zo n probleem alleen heeft ze ijzers zonder stiftgaten en dus moest ik wel quick settings nemen want 2x dressuur op het gras en de cross ook dus er komt nog een keer 2 x €12,- bij

Maakt dus: € 49,-

dus zaterdag :
25.- (wedstrijd)
24.- (stiften) +
------------------------
€ 49.- = f 107.98

dus we moeten wel wat winnen Haha! anders is het weggegooid geld

neej het is voor de gezelligheid maar toch f 107.98 voor de gezelligheid... Bloos

wat vinden jullie

xxx LInda

PS vinden jullie dat ik daarna die quick settings weer moet verkopen want ik heb niet eens een eigen paard...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 11:39

Ik zou zeggen ben blij dat je er maar 1 start Haha!

Voor de rest zijn wij de bedragen wel gewend en hoe hoger je gaat rijden hoe hoger het inschrijfgeld is.
Helaas de paardensport is duur, maar dat is niks nieuws.

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 11:41

mijn mening heb je al

Nobody is perfect , my name is nobody Haha! *LOL* * hehe *

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 11:42

jah ok maar omdat ik dat nml niet gewend ben om zoveel geld uit te geven want ik heb zelf geen eigen paard en een wedstrijdje op de manege paarden is maar 15,- euro dus daarom ineens 49 !! dacht ik echt WOOW

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 11:51

Ik wou dat ik iedere keer zo goedkoop klaar was! Als ik ga optellen wat alles me tot nu toe gekost heeft....

Nulla tenaci invia est via

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 12:21

maar vinden jullie dat ik die quick settings moet verkopen want ik heb toch geen eigen paard en het is alleen voor zaterdag dus worden ze maar 1 maal gebruikt

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 08:45

Ik zou die quicksettings gewoon bewaren. Wie weet heb je ze nog eens nodig, dan heb je ze alvast. Je kan ze natuurlijk ook voor veel geld verhuren Knipoog .

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 11:39

Nou, dat wordt in de prijzen rijden! Bij onze kring betaal je 4 euro per start, dat is al een stuk goedkoper!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 11:41

Tja, inschrijfgeld is volgens mij goedkoop, geloof dat wij altijd meer kwijt zijn. Zeker weten doe ik het niet, want het betalen laat ik aan anderen over. Zal eens vragen.

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 15:37

nou dan is onze sport de endurance ook niet goedkoop.
inschrijfgeld tussen de 25 a 40 euro.
licht eraan welke klasse je rijd.
dan komt er nog bij dat je een tank diesel kwijt bent omdat de wedstrijden nogal overal door het land liggen.
en dan rij je met je auto ook naar de plaatsen om te groomen.
meestal overnachten we nog dus soms moeten we ook nog voor een paddock 5 a 10 euro betalen.
en dan hebben we zelf nog een paddock lint / stokken / en schrikapparaat aangeschaft.
maarja paarden is een dure sport dat weten we allemaal.

groetjes arabianfriends

cavia stal pokemon

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 10:16

Inderdaad, ik rijd ook Endurance, en het is allemaal vrij prijzig. Wij hebben zelf een trailer, maar mijn vriendin moet deze voor elke wedstrijd huren.. Tikt ook aardig aan..
Voor onze wedstrijden dus, waren we ook op zoek naar afrastering. Zo.. dat was schrikken.. Onder de 700 Euro heb je niks.. Toch nog maar even uitgesteld, misschien dat het volgend jaar echt hard nodig wordt in klasse 2, maar dat merk ik wel..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 11:08

En idd, je hebt ook je brandstofkosten en je trailerkosten. Wat zijn paarden toch duur Tong uitsteken .

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 12:15

Kijk, en daarom reken ik nooit uit wat paardrijden kost. dan krijg je spontaan slapeloze nachten.

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 21:09

Nou ik vind wel dat het inschrijfgeld sinds de invoering van de euro bij een aantal concoursen schandalig is verhoogd. Laatst moest ik 10 euro per proef betalen, dat is dus effe 22 gulden x 2 is 44 piek om 2x 8 minuten gebruik te mogen maken van de ring. en als er dan ook nog veel prijzengeld te winnen is, maar dat was ook niet het geval.

Stralend de dag door.

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 15:22

Citaat:
NaVy! Geplaatst: 22-08-02 11:16 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Inderdaad, ik rijd ook Endurance, en het is allemaal vrij prijzig. Wij hebben zelf een trailer, maar mijn vriendin moet deze voor elke wedstrijd huren.. Tikt ook aardig aan..
Voor onze wedstrijden dus, waren we ook op zoek naar afrastering. Zo.. dat was schrikken.. Onder de 700 Euro heb je niks.. Toch nog maar even uitgesteld, misschien dat het volgend jaar echt hard nodig wordt in klasse 2, maar dat merk ik wel..


nou ik raad aan om goede afrastering en een goed schrikapparaat te kopen.
wij hebben dat bij de boerenbond gekocht en we hebben er geen spijt van.
wij gaan meestal de dag ervoor en blijven daar slapen.
is voor het paard relaxt en voor jezelf dus ook.
ook na de wedstrijd kan je paardje lekker uitrusten in de paddock voor je weer aan de lange reis naar huis begint.

groetjes arabianfriends

cavia stal pokemon

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 18:19

Zijn we ook zeer zeker van plan, maar alles op zijn tijd! Eerst nog een hartslagmeter, dan misschien een GPS.. Het einde van het seizoen nadert, en die afrastering heb ik niet buiten het seizoen nodig. De hartslagmeter echter wel, dus die is eerst aan de beurt. Omdat ik volgend jaar klasse 2 naar alle waarschijnlijkheid start, heb ik inderdaad ook goede afrastering nodig, maar dat duurt dan nog zeker een half jaar Haha!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 20:59

Ik denk niet dat je vaak zo goedkoop kan starten hoor! Als ik met een stel paarden op wedstrijd ga, dan betaal ik dat ook wel. Die stiften hoor je er niet bij te rekenen, je rekent de rest van je tuigage er toch ook niet bij???

Haha!

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 07:50

Ik was laatst ook 34 euro kwijt aan inschrijfkosten. Als ik van te voren weet dat een wedstrijd extreem duur is, dan geef ik mij niet op.
10 euro voor een B-parcours vind ik erg veel, zeker als van te voren al vast staat dat de eerste prijs 25 euro is en dan 20, 15, 10, 5.
Dan ga ik liever naar een wedstrijd waar het inschrijfgeld 8 euro is en de eerste prijs 50 euro.
Niet dat ik direct en vaak in de prijzen rij, maar 2 maanden terug had ik 51 euro winst, dus dan kan het een keertje uit. Verder heb ik altijd toe moeten leggen.
UIteindelijk kost het mij erg veel, maar als ik kan kiezen tussen 8 of 10 euro, dan ga ik naar de wedstrijd van 8 euro (ervan uitgaande dat ze even ver weg zijn).

Wat ik ook irritant vind zij de zgn. 'administratiekosten'. Betaal je 8 euro per onderdeel maar dan moet je ook nog 2 euro betalen aan 'administratiekosten'.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers