1e keer B Raimaer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

1e keer B Raimaer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-02 15:05

En met veel succes! Ik had vandaag ingeschreven in Vught, mijn oude stal dus lekker veel bekenden. Het springen was binnen vanwege de vele regen van de laatste week, en het was erg druk. Raimaer heeft nog heel weinig ervaring, ze ging nu voor de 4e keer op concours, maar gedroeg zich werkelijk perfect. Ik had startnummer 20, kom bij het losrijterrein, zou ik ineens 12e zijn terwijl nr 4 al in de ring is. Dus snel losgereden, een paar sprongetjes gemaakt en jasje aan. Blijkt dat ik dus toch weer 20e ben en dus nog een klein kwartier moet wachten. Daar baalde ik dus van, en Raimaer met mij. Uiteindelijk kon ik dus starten, de 1e drie sprongen gingen heel netjes, de dubbel wat minder omdat we er erg dicht onder kwamen en ze er dus een galopsprongetje bij maakte (3 ipv 2). Ook de daaropvolgende triple was wat ongelukkig dicht eronder gesprongen maar de rest ging weer uit het boekje.

Ze was dus foutloos en we konden meteen door voor de barrage. Die ging nog beter dan het eerste parcours, een paar spectaculaire sprongen, nu wel goed passend bij de dubbel en dus weer foutloos. Helaas wel een kwart strafpunt voor tijdsoverschrijding, maar wel 46 stijlpunten. Dik tevereden dus, en uitgebreid beloond. Uiteindelijk waren we 6e van ruim 50 starters, en ook de prijsuitreiking onderging ze alsof het de 100e was, ipv de 2e. Super paard!

Verder heb ik nog gemeet met Wenda en Pleasure, die meedeed in het B en L. Omdat er steeds een van ons op het paard zat bleef het wat kort maar volgende week gaan we allemaal weer naar Eindhoven om te springen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 15:46

goed. hoor. ik had eigenlijk ingeschreven voor het L springen maar ik mocht naar liempde om te dressuren en springen.

netjes hoor met je paardje

wat had pleasure gedaan?

groetjes [naam]

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-02 17:28

Pleasure had in het B 3 weigeringen en was in het L foutloos, barrage dacht ik 4 strafpunten maar dat weet ik niet zeker. Hoe had je in Liempde gereden en ga je volgende week naar Eindhoven?

wenda

Berichten: 384
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:48

mijn zus (pleasure) was dubbel 0 en was zevende

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:57

Proficiat lielle
Super netjes gedaan hoor.
wat is je paard toch lekker Cool

En wenda proficiat met je zus.

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:26

c
Laatst bijgewerkt door janna op 07-05-22 06:52, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 07:56

Pleasure, gefeliciteerd met je 7e plaats! Ik wist het niet precies meer met je L merrie, ze liep wel heel goed moet ik zeggen.

RK en Janna, dank je wel, ook namens Raimaer. Ja, het was best spannend gisteren, ook al omdat er allemaal bekenden waren. Maar Raimaer trekt zich daar dus helemaal niets van aan, en dat scheelt echt heel veel. Van een kant is het idd jammer dat we zo snel al moeten stoppen, ik probeer om voor die tijd mijn w.p. voor het L te hebben, dan kunnen we na het veulen al snel L starten. Ik kijk ook wel erg uit naar het veulen, dus dat compenseert het weer.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 07:59

Hee, gefeliciteerd zeg!! Knap van jullie om nu al in de bovenste regionen mee te draaien. Raimaer en jij hebben goed jullie best gedaan. Als je binnenkort weer in de buurt moet rijden, even zeggen hoor, dan kom ik je supporteren!

Toos paardloos

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 11:27

Gaaf he! Ik straalde helemaal gisteren, en Raimaer stond te kijken 'ach, dat doe ik iedere dag zo', de koele tante die ze is. Ik rijd 7 of 8 september in Nuland en 29 september in Berlicum.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 11:54

nou das toch iets om heel trots op te zijn meteen de 2de keer zo super en in de prijzen!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 09:54

Goed joh! Fijn dat Raimaer zo koel ik haar hoofd is, ideaal toch?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 10:46

Goed hoor dat Raimaer het zo braaf deed. Je kan terecht trots zijn hoor.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 1 bezoeker