kampioen Noord-Holland Noord yehhhhhhhhhhhhh

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 17:31

Gefeliciteerd, geweldig zeg. Mag je nu naar Ermelo?

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 17:41

hey super heb je echt goed gedaan!!!!!
gefeliciteeeerd!!!!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 17:52

Nog maar een keer gefeliciteerd Party!!

Super hoor! Jij krijgt het druk 3 augustus *LOL* Elisa was net geen kringkampioen maar dat wist je al Haha! Ze had evenveel punten als de kampioen maar die had het klassiek beter gereden en zij het snelheid-wendbaarheid...
Ik vond de hindernissen trouwens wel erg laag staan Haha! Hoop dat het met de regio beter is, anders struikelen ze er straks over *LOL* (zelfs ik vond het B-springen paarden niet hoog, op de laatste hindernis van het progressief na dan...Bloos )

verania

Berichten: 2061
Geregistreerd: 09-04-02
Woonplaats: Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 18:21

GOED HOOR GEFELICITEERD

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 21:19

heej gomir!Moest je ook B-springen,dan zaten we namelijk in dezelfde rubriek,ik had een bordeauxrood jasje aan,en ik was tweede in het klassiek(ik was de weg kwijt in de barrage.........)Ben ik jou ook tegengekomen?

Dit is echt een leuk onderschrift!

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 21:50

Bij OWF! Ik was in het basisparcours wel helemaal foutloos! Degene die eerste was had een balk,alleen omdat ik verkeerd gereden was was ik tweede,was best dom van mij!
In het progressief had ik een weigering,op de muur,dat was zo stom! De muur vond ze totaal niet eng,alleen de witte balkjes ernaast wel! dus de tweede x aanrijden ging wel gewoon goed,maar t was wel jammer,ik had mn hoofd er gewoon niet goed bij.(en mn been dus ook niet)

En ik ben nu trouwens echt superlomp bezig dat ik je nog niet eens gefeliciteerd heb!

Gefeliciteerd!

Wat een lomp figuur ben ik ook...............

Dit is echt een leuk onderschrift!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 12:24

Gefeliciteerd!!!
en jolanda ook natuurlijk!
gaaf hoor
nu nog ff wachten en je bent nederlands kampioene Haha!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 21:45

Bruin paard gertruud Verward En de eerste prijs was trouwens foutloos *LOL* Jij liep toch samen met Jan bakker parcours Verward
Ik was dat meisje in dat groene jasje op dat heel hard lopende bruine paard *LOL* Hij ging in uitgestrekte draf de inspringbaan door en volgens mij heb ik je een keer bijna geraakt Tong uitsteken Ik zei nog tegen iemand van jullie club dat het het eerste kwartier altijd net voelt of ik nog nooit op een paard heb gezeten, maar volgens mij was dat niet tegen jou Verward Gaat het weer een beetje met die jongen van ik dacht ook OWF die eraf gevallen was Verward Daar heb ik ook nog mee staan praten, was je daar bij Verward Dat was voor de tweede keer parcours lopen...(ik heb zoveel mensen gezien, kan niet alles onthouden, het waren wel twee OWF-ers *LOL* )

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 21:51

Ik heb even in je profiel gekeken en ik weet nu zeker dat ik de goede voor me heb *LOL* We waren tegelijk aan het inspringen en volgens mij heb ik jou ook zien rijden *LOL* Ik ben als derde gestart het eerste parcours en had één balkje Haha! Het tweede parcours twee, één was pech en de tweede was op 8, daar reed ik net iets te dicht onder en nam net het voorste balkje mee Haha!

Die muur heb ik trouwens traumatische ervaringen mee. Op het KC Den Helder heb ik mijn knie daar onwijs hard tegen gestoten Boos! Mijn paard wilde er langs en ik wilde springen, hij sprong wel maar erg dicht langs de staander...was allang blij dat die nu dus goed ging *LOL* (lennard weet dat trouwens waarschijnlijk nog wel van het KC, ik heb daarna nog een hele tijd met hem staan praten Haha! )

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 07:53

gefeliciteerd !!! Lachen *LOL*

keep calm, I'm engaged!!! <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Mnoonn en 7 bezoekers