vandaag selecties, nou jah dachten we

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

vandaag selecties, nou jah dachten we

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-02 17:35

he hallo
ik had vandaag slescties van de kring noord holland centraal, nou jah ons was verteld dat we selecties hadden, dit bleken dus de kringkampioenschappen te zijn
na een nacht van feesten in de arena (sensation), had ik 5 minuten geslapen Haha!
om 8 uur aangekomen te zijn in assendelft, schrokken wij ons ter pletter van het slechte veld
ik kwam al steigerend en bokkend het veld op, want kojack vond het allemaal eng op zijn manier Haha!
er was ook een bit en zweep controlle, dat was overigens ook een beetje vaag allemaal
eerste proefje ging al fout, bij de eerste combinatie stond de jury auto verkeerd om Verward
nou mijn eerste proefje ging redelijk, het best netjes alleen het extra lopen wat kojack normaal heeft had hij nu niet vanwege de bodem die gewoon echt slecht was
de 2e proef was naar mijn gevoel erg slordig.
kojack was zo vreselijk onrustig daar, die moesten we op het laatst wel naar huis brengen, want hij schopte zichzelf en de trailen kapot
wij doorgegeven dat we gingen
nou komt het dus
ik had met vrienden afgesproken te bellen voor de uitslag, (ben zelf ook naar de prijsuitreiking geweest)
ik was dus 2e geworden, maar omdat mijn paard er niet was kreeg ik niks, mijn prijs werd doorgeschoven Boos!
we hebben nog gebeld en zijn er heen geweest, er waren meer mensen met dit probleem, de vrouw die hier over ging was echt een k*twijf, ze had ten eerste een vreselijke grote bek, behandelde je als een hond, em last but no least, het was volgens haar geen sociale werkplaats Verward en bedankt dus, echt wel dat we een klacht gaan indienen en met ons vele andere, want wij waren niet de enige
dit was dus mijn wedstrijd

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 18:04

Goed gereden en dat soort gezeur heb je altijd wel...Wij hadden geen prijsuitreiking te paard(Noord-Holland-Noord), maar als je geen tenue aanhad kreeg je ook geen prijs Haha! Op zich wel goed, maar ik vind het soms wel een beetje gezeur. Gelukkig wist ik zeker dat het niet goed ging en kon ik me lekker omkleden Tong uitsteken

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 20:15

Sanne zei al dat je toch ging wisselen *LOL* Ik zou gewoon kijken hoe het gaat, probeer met je nieuwe bit te rijden en als dat echt niet gaat zou ik toch die onderlegtrens erin hangen. Dan zie je het wel...Haha!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 20:16

Trouwens, waarom probeer je geen watertrens Reddy? Dat is bijna hetzelfde als die onderlegtrens *LOL* (zag ik net in je eigen topic)

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 20:48

hee,hoe hadden jullie gereden dan? Ik was een keer tweede met springen,de dressuur is mij nog niet bekend,maar dat zal wel nix geweest zijn,anders had ik t wel gehoord!

Dit is echt een leuk onderschrift!

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 08:47

Mhmmm ik had op de kring niet zo'n zeur muts...ik was er zelf ook niet bij omdat wij in Heerde zaten. Maar je mag nu toch wel door naar de Regio??

Think you can, think you can't; either way, you'll be right.

Henry Ford


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers