super knollie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

super knollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-02 18:50

Mijn pony is dus nog maar 8 maanden ongeveer onder het zaden en wij hebben hem nu bijna 5 maanden, en hij heeft vandaag zijn 2de dressuurwedstrijd in z'n hele leven gereden. ( 1 keer carnaval, 1 keer carrosellen) En daarna springen ( onderlinge nog, maar start op 19 juni eerste officiele) Maar mijn zusje en ik vielen gelukkig wel even in de prijzen. Ik was 2de tegen de andere wedstrijdruiter, totaal 4 ruiters, maar wel ervarendere ruiters, en pony's die al veel langer onder het zadel waren. Dus toen was ik al heel erg verrast eigelijk dat ik 2de was, eerste proef 171 punten (!!) 2de proef 155 die ging ook niet.
Met springen duo. ( als de ene weigerde moest de andere het overnemen)
Nou iemand anders als eerst beginnen, en die weigerde bij hindernis 3 nou ik het parcours afspringen en toen nog mijn eigen ronde, en we waren 1ste ( terwijl die nog niet zo lang springt, dus ik helemaal super blij.
(hindernissen stonden op 50 cm)
Nou ik dus echt een superdag!! en mijn zusje was ook nog 6de van de 15 recreatie ruiten ( rijd namelijk nog geen wedstrijden)

vandaag was dus echt leuk, heb echt een super knollie vind ik!!


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 19:13

gefeliciteerd! Ga zo door!
waar had je wedstrijd?

gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-02 17:06

ik starte op de ponyclub in heiloo, waar ik ze ook elke week loopt wel een voordeel, maar dat zegt eigelijk bij haar niet zoveel.
19 juni eerst officiele en aankomende wedstrijd, hopelijk gaat het dan ook zo goed. Ook in heilloo
dus als er daar nog iemand start........... tussen de pony


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: miicchhellee, paardnmeisje en 51 bezoekers