verslag dressuurwedstrijd 2 juni - eerste keer L1!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

verslag dressuurwedstrijd 2 juni - eerste keer L1!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 14:24

Gisteren ben ik dus met Sevin voor de eerste keer in de L1 gestart. Ik vond het zelf erg spannend Lachen , want thuis ging het niet zo geweldig. Ik moest om half 2 en 2 uur rijden, het was BTW in Ijsselstein, lekker midden op de dag, dus lekker heet. We waren er al vroeg wegens mijn ruime (ahum) planning, dus ik kon gelijk opzadelen en inrijden.

Losrijden was in de binnenbak, vreselijk warm, maar hij liep lekker. Ik dus mijn proefje gereden en ik was tevreden. De echte L onderdelen als wijken en middenstap gingen behoorlijk bagger, maar niet minder slecht dan thuis, kortom ik vond het goed. Tweede proef ging ook aardig, maar ik vond zelf de eerste beter gaan.

Toen wachten op de prijsuitreiking. Er zaten 4 deelnemers in de rubriek en ik ben 2x 1e geworden met 157 en 158 punten. Haha! Leuke bijkomstigheid is dat de verplichte proef (rotproef) ook nog eens gesponsord werd door een ruitershop uit de buurt, dus ik had bovenop mijn prijzen en winstpunten ook nog een kadobon van €7.50, joepie!!!!

Naja, voorlopig staan er nog geen wedstrijden in de planning. Ik ga denk ik in juli nog een keer of 2 starten, moet nog even kijken waar leuke wedstrijden zijn.


Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 18:59

Hartstikke goed man! Lekker toch dat je 2 goede proeven hebt gereden. Heb je toch maar mooi 2 wp te pakken!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 22:11

Dat is toch heel netjes voor zo'n eerste keer L1? Keigoed en gefeliciteerd!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 07:22

Da's in ieder geval heel wat beter als wat ik voor elkaar heb gekregen. Ik was 16e met 145 punten!! En dat voor mijn L1 debuut...

'k Moet toch nog thuis wat oefenen in het verbergen/verwijderen van mijn zenuwen. Knipoog

Toos paardloos

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 14:02

Mijn (ons Knipoog ) L1-debuut leverde 148 (3 winstpunten bij 22 deelnemers!!) en 154 punten op: was dik tevreden!

Heb je een wedstrijdkalender van IJsselstein?

Ik zoek nog een wedstrijd in augustus...!!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-02 19:05

In augustus hebben ze geen wedstrijden, wel in september. Op hun site staat het allemaal, www.devolte.nl

Bedankt iedereen, ben er zelf ook wel tevreden mee. Ik vind het BTW wel een beetje vreemd, de onderdelen die je moet kunnen in de L gingen bout, maar wel 2 wp te pakken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers