Pinkster-concours Hattem... hoe is het gegaan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Pinkster-concours Hattem... hoe is het gegaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-02 19:31

Wie van jullie hebben er allemaal naar het^Pinksterconcours in Hattem op 18 en 20 mei toegeweest? En hoe is het gegaan?

Wat vonden jullie overigens van de organisatie (betreft startcoupons ophalen en tijdig komen van uitslagen)? Want ik hielp namelijk mee bij het secretariaat op 20 mei...
En wat vonden jullie van de ringen 11 t/m 26?
Hebben jullie klachten of complimentjes dan zal ik ze doorgeven zodat we er van kunnen leren Lachen .

En... tot volgend jaar misschien (of in oktober tijdens de military in Hattem)! Pling

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 23:12

goede organisatie, coupons waren er ook op tijd maar de jury's waren zwaar slecht!

MMBabe

Berichten: 132
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 00:04

Ik ben vandaag ook in Hattem gestart, voor het eerst L1 (zie mijn verslag).
Alleen wapperend plastic bij een dressuurring vind ik wat minder Extreme duivel Lips are sealed

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-02 11:37

he wat leuk! Toch nog wat mensen die gister gereden hebben! Party!!
Ik zal het allemaal doorgeven aan de organisatie.

Hebben jullie het masterspringen ook nog gezien? Kwijl Pling

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 11:41

ik vind dat je in Hattem altijd ontzettend lang moet wachten op de uitslag en de coupons... Kan dit jaar beter zijn geweest, maar voorgaande jaren was het altijd klote!
Maar het is zo'n super concours dat ik wel altijd kom als ik kan rijden!!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 22:41

Tja wachten duurt altijd te lang Verward

In De Wijk op maandag was de prijsuitreiking al om 12.45 uur!
De middaguitslag om 16.45.
Snel he.
we hebben net de laatste hindernissen en Zringen opgeruimd.
Tot volgend jaar maar weer....

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 10:12

vanda's schreef:
ik vind dat je in Hattem altijd ontzettend lang moet wachten op de uitslag en de coupons... Kan dit jaar beter zijn geweest, maar voorgaande jaren was het altijd stinkmodder!
Maar het is zo'n super concours dat ik wel altijd kom als ik kan rijden!!


het was dit jaar zeker beter, De ounten hingen er al toen ik obsess in de trailer had staan en ging kijken.
De coupons lagen in doosjes en je kon ze zelf halen. Het was allemaal erg op tijd!

Groom
Berichten: 43
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 14:24

Ik was ook in Hattem afgelopen maandag, met MMBabe en Obsession mee. Complimenten aan de organisatie: de punten waren er snel en coupons kon je makkelijk zelf meenemen. De dressuurterreinen waren dit jaar wel wat verder weg dan anders maar ook een stuk rustiger qua ligging. Als je het een tegen het ander afweegt, zou ik zeggen: volgend jaar weer zo doen.
Ik heb nog wel een kanttekening, misschien dat je er wat aan hebt. Op het terrein waar de ringen 11 t/m 26 lagen, zou ik persoonlijk het een en ander anders leggen. Bijvoorbeeld de ringen 11 t/m 17 meteen als je op het veld komt, dan het losrijgedeelte en vervolgens nog een rij met ringen. Nu moesten de ruiters die in de achterste ringen moesten starten iedere keer langs de eerste rij ringen en bij de achterste ringen was (bijna) geen mogelijkheid om nog los te rijden voor de 2e proef. Misschien is het een idee om het losrijgedeelte tussen twee rijen ringen te leggen en dan ook de ringen zo te leggen dat je vanuit het losrijden zo bij A binnen kunt komen. De juryauto's dus tegen de rand van het terrein aan parkeren en zo staan die auto's meteen min of meer safe (voor rondbokkende paarden enzo).
Verder was het een superconcours, zoals altijd!! Complimenten voor alle medewerkers en .... (als het mag) voor mevr. Meijerink in het bijzonder!!!

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-02 17:12

haha Haha! ik zal het doorgeven.
Ik zat die maandag bij mevrouw Meijerink op het secretariaat. En af en toe werd het wel heel bedauwd daar *LOL* . Vooral toen 1 jurylid gewoon niet op was komen dagen.
Verder vinden we zelf dat alles toch best gladjes is verlopen. Op een paar onvermijdelijke foutjes na.