gelachen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
katjatencate

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Leiden

gelachen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-02 18:53

oh, ik moest vandaag zo ontzettend lachen, we lagen helemaal in een deuk..... mijn zus had wedstrijd, zij staat zich om te kleden bij de auto, ik hou ff haar beest vast en mijn moeder zou hem ff zijn beenbeschermers en zijn springschoenen om doen. Ik kijk naar zijn benen en ik denk: he, waar is nou die ene springschoen, mijn moeder had er net toch twee in dr handen?? Verward kijk ik naar zijn achterbenen: heeft die duts er een om zijn achterbeen gedaan! dus ik roep: he, mam wat heb je nou gedaan, je hebt er een om zijn achterbeen gedaan! Ze zat zo te kijken naar de mensen die langs kwamen en het paard wilde niet stilstaan, dat ze hem per ongeluk om zijn achterbeen had gedaan. Het zag er heel komisch uit, echt een heel stom gezicht, ze lag zelf ook helemaal in een deuk......
( jullie denken vast: ja en? is dat grappig, maar op dat moment was het echt super komisch, we haddeb echt de slappe lach, echt weer zo'n actie van mijn moeder... *LOL* *LOL* *LOL* )

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 21:37

Ik zie het helemaal voor me *LOL* Zijn jullie trouwens al naar Frankrijk geweest of moeten jullie nog? Heb namelijk helemaal geen verslag gezien en ben de datum vergeten Haha!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 15:35

We gaan de 28ste en de wedstrijd begint de 30ste met de keuring, de 31 ste dressuur, zaterdag de cross en zondag keuring en springen...
hopen dat het goed gaat!