CHE+uitslag!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

CHE+uitslag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 22:17

Hoi!

Gisteren en vandaag dus naar Concours Hippique Eindhoven geweest en het was echt keigezellig! (alle grooms bij elkaar was echt vet lachûh!) Haha! Ik vind het echt een mooi concours (en er liep echt een heel lekker ding rond Haha! Lovers Haha! ). We hadden Mondriaan en Radieux bij. Vrijdag waren ze allebei foutloos, maar de proef was gelijk op tijd en die had hij niet echt snel gereden Party!! dus ja...toen eindigde ze nog als 24e en 26e. Toen begon de proef om 6 uur 's avonds, nou en toen we echt helemaal klaar waren met de paarden en zelf gegeten te hebben was het ook alweer half 1. We bleven daar gewoon in de vrachtwagen slapen, wat wel makkelijk is Knipoog

De volgende ochtend moesten we er weer om half 6 uit om de paarden te voeren, want de proef begon om half 9 en het eten moest dan al goed verteerd zijn natuurlijk Knipoog Moe dat ik was...niet normaal, af en toe stond ik echt zo voor me uit te kijken zodat iedereen dacht dat ik gewoon in slaap was gevallen (ja, staand Lachen ) Eerst moest Mondriaan als nr. 3, was ook foutloos...maar...hij had gewoon 6 strafpunten wegens tijdsoverschrijding... Echt heel erg veel vind ik het, en hij ging niet eens langzaam, hij ging juist sneller als normaal, maar goed, foutloos=foutloos (behalve de tijd dan...) en hij sprong echt goed (was z'n 2e internationale wedstrijd, dus dan is het echt goed, want vorige week moest hij ook al naar Frankrijk). Radieux sprong echt heel slecht, maar hij was ook niet zo fit als normaal, dus waarschijnlijk was hij gewoon moe en had hij geen goede nachtrust gehad. Hij had iig 2 balken en 2 strafpunten wegens tijdsoverschrijding... Volgens mij hadden ze de tijd nog langer gemaakt omdat er heel veel met tijdfouten waren, maar ik weet niet hoeveel de strafpunten dan nu zijn (da ken mn slaperige koppie ammel niet onthouden Knipoog )

Gisteren stond ik in de losrijring te kijken en opeens zie ik iemand voorbij komen, ik kijk naar zn gezicht... nou, ik schrok me echt te pleures, ik dacht dat het mn vriend was (en die rijd niet eens paard). Maar het was dus Piet Raymakers JR. (en de nadruk op junior, want Piet senior is not my kind of man!)...Oh, maar die Piet jr. is echt leuk... Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers (en nu zal ik maar ophouden, want mn vriend wordt pissed Schijnheilig )

Groetjes,
Sanne