Opvragen standen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Opvragen standen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-02 09:09

Vroeger, toen er nog afzonderlijke bonden waren, langlang geleden, kon ik door middel van het invoeren van mijn combinatienummer, te weten komen hoeveel winstpunten ik heb.

Nu doet de site van de KNHS het niet, weet iemand hoe ik toch aan die standen kan komen? Volgens mij was het van de NKB, maar die site werkt ook al niet meer....

Toos paardloos


germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 09:16

ik heb het laats nog gedaan via een site van een vereniging, zal even voor je kijken, ok??

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 09:19


Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-02 09:33

Weer iets heel vreemds. De site doet het, (de link dus) maar als ik mijn combinatienummer intoets, kent hij me niet... Mijn combinatienummer is Nr. 284713id, nu snap ik het allemaal niet meer...

Volgens mij ben ik gewist... Huilen

Toos paardloos

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 10:31

Ik heb de mijne geprobeerd maar die is bijgewerkt tot 22 maart en laat ik nou net 23 maart mn eerste wedstrijd gereden hebben......

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:09

vreemd, een paar weken terug deed ie het nog.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Jet

Berichten: 11974
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:24

Ik kijk zelf altijd bij www.knf.nl , te vinden via de KNHS. Maar, ik was lid van de KNF, dus ik weet niet of iedereen daar nu zijn standen kan opvragen. Het is i.i.g. het proberen waard.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:38


germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:53

dan ligt hun database plat, of ze zijn die aan het omzetten.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 19:09

he hallo
ik denk omdat de bonden bij elkaar zijn gegaan, en dus een nieuwe site hebben, ze de boel hebben ongegooid en het dus nog niet werkt
ik hoop dat dit niet zo lang gaat duren (zal dus wel) vorige keer was er bij mij dus ook een foutje gemaakt en het heeft maanden geduurd voordat het weer goed was

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers