Wedstrijdagenda midden-nederland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Wedstrijdagenda midden-nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 11:29

Hoi,

Kan iemand mij toevallig helpen aan de wedstrijdagenda van de dressuurwedstrijden in Midden Nederland. Ik weet bijvoorbeeld wel dat concours Agterberg op 8 juni is, maar hoe zit het bijvoorbeeld met de wedstrijden op Marsua, Guntersteijn, etc.
Verward
Of waar zou ik dit kunnen vinden. Ik heb al gezocht maar de site van bijv. de NHSXXXX, maar die is under construction.

Als iemand mij zou kunnen helpen die uit deze buurt komt, thanks! Ik wil niet mee doen hoor, maar eens een keertje weer kijken (vandaar dat ik er ook weinig verstand van heb Pling

Groetjes

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 11:42

Ik weet alleen uit mijn hoofd dat 1 & 2 juni in Huizen het concours van de Gooise Jachtvereniging is en 8 & 9 juni in Houten (Verende Wagen) concours is. Volgens mij alleen dressuur.

Groetjes Merilyn

Voor de site van de KNHS moet je even kijken naar www.nbvr.nl.

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 11:44

De wedstrijdkalender wordt gepubliceerd in de Paard&Sport. Per provincie, heel handig. De websites van de KNF en de NBVR worden niet meer bijgewerkt.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 11:48

Pava schreef:
De wedstrijdkalender wordt gepubliceerd in de Paard&Sport. Per provincie, heel handig. De websites van de KNF en de NBVR worden niet meer bijgewerkt.


De site van de NBVR werd meteen doorgelinkt naar de KNHS dus vandaar.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 12:12

op www.ovj.nl en dan wedstrijdkalender en dan bovenaan naar de nbvr wedstrijden klikken staan alle wedstrijden van midden/oost nederland

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 18:55

Ik vind dat er in Midden Nederland (pr. Utrecht) maar weinig wedstrijden zijn, met name voor ponies. Ik kijk dus altijd in de paard & sport, maar is niet altijd even handig.

Sabrina

Berichten: 69
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 11:06

Hoi,

Dit zijn de wedstrijden die ik weet: 4 Mei Kringwedstrijd Houten, 9 Mei Concours Hippic Houten Springen/Dressuur, 20 Mei Pinksterconcours Springen Zilfia's Hoeve Houten, 25 Mei Dressuur Verende Wagen, 1 Juni Kringwedstrijd Vianen, 2 Juni Dressuur Verende Wagen, 8 Juni Concours Agterberg Springen/ Dressuur, 8 & 9 Juni Verende Wagen Troffee Dressuur, 29 Juni Kringwedstrijd Montfoort Selectie, 21 Juli Dressuur Zilfia's Hoeve, 9 & 10 Augustus Utrechtse Kampioenschappen (agterberg).
Hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes Sabrina