Lekker gereden werd beloond met winstpunt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Lekker gereden werd beloond met winstpunt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 17:42

Vandaag hadden we weer wedstrijd. Deze keer bij manege Thielen, een plek waar we nog nooit geweest waren. Dus kon ik vooraf totaal geen inschatting maken wat ik kon verwachten.

Al helemaal niet toen ik op stal een paard aantrof dat niet helemaal vrolijk was en beetje humeurig. Ik heb hem ondanks dat hij al was ingevlochten en al toch maar even in de binnenbak losgegooid dat hij wat kon rollen. Gelukkig leek hij verder wel in orde. Ik vertrok dus maar gewoon richting de wedstrijd en ik zou wel zien wat hij deed.

Het even goed aanpakken van mijn lieftallige (lees gisteren erg "etterige") paard heeft zijn vruchten afgeworpen.
(Volgens mij hadden gisteren de vakbonden de paarden op geroepen om eens flink werk te weigeren, tenminste zo leek het wel bij ons op stal Knipoog )
Vandaag waren we weer vriendjes en konden we lekker rijden.

Ondanks dat het langer duurde voor ik de ring in mocht, hebben we een nette proef neer kunnen zetten. Die ik zelf eigenlijk wel lekker vond gaan. Ik had tijdens mijn proef zelfs al zoiets van : Hé dit gaat lekker.
Tuurlijk zijn er nog verbeterpunten, maar dat blijf je altijd houden. Maar wederom heb ik weer eens een mooie beoordeling voor de middendraf gekregen. (Middendraf gaat steeds beter, maar was een erg moeilijk onderdeel om het goed te rijden)

Gelukkig waren de jury en ik het eens over de punten en hebben we er weer een winstpunt bij Haha!

Nog twee te gaan en dan zijn we M1 startgerechtigd. (klinkt wel hè Tong uitsteken )


Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 17:55

Gefelicteerd! Tjonge, jullie zijn bijna zover!
Klinkt idd erg goed... M1 startgerechtigd.. Cool

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:05

OK dan! netjes hoor.

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:07

Gefeliciteerd! Super! ik wilde dat ik al zover was Lachen
Hoeveel punten had je?

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:12

Goed zeg Haha!

M1 klinkt al wel heel chique

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:15

Als ik jou zaterdag voorlees krijg je er wel 2 denk ik Knipoog Schijnheilig

Maare netjes gedaan hoor

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:48

hee goed gedaan joh!! leuk dat het met laisje ook zo goed ging. hoe was het met renaat gegaan?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:54

Kijk, dat tikt weer mooi aan! Fijn ook dat je het zelf lekker vond gaan en dat je weet wat er nog verbeterd kan worden. Op naar de M1! Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 21:17

Zo zie je maar weer: een slechte generale betekent een goede uitvoering.

Weer een stapje dichter bij de M1!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 08:40

Fitzroy schreef:
Zo zie je maar weer: een slechte generale betekent een goede uitvoering.


Da's echt zo
Beter een vervelend paard op de dag voor de wedstrijd, dan kun je nog even corrigeren en de puntjes op de i zetten, met meestal als gevolg dat je de volgende dag een schaapmak paard hebt Knipoog

Gefeliciteerd met je winstpunt, super OK dan!

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Luzmaan en 39 bezoekers