Wedtsrtijdprobleem(pje)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 11:14

Ik plan al mijn wedstrijden samen met mijn beste vriendin, zo zijn we dus altijd samen en kunnen we elkaar helpen.

manke

Berichten: 84
Geregistreerd: 16-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 17:19

Ik ben iemand van zo'n secretariaat en vaak kan dat wel opgelost worden. Maar er zijn ook heel veel mensen die er maar vanuit gaan dat de mensen van het secretariaat wel voorleest. Deze mensen zijn ook vrijwilligers en hebben het vaak al druk genoeg. Ik vind dat je als je op wedstrijd gaat moet zorgen voor een voorlezer!

Hobbelknol
Berichten: 119
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:39

Eens met Manke (nelis Haha! ). Het wedstrijdsecretariaat is de hele dag bezig. Vaak is er geen tijd om iemand voor te lezen. Gewoon iemand van stal of een goede vriendin/familie etc. meenemen om voor te lezen. Is nog gezellig ook!!

LindaT

Berichten: 134
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 10:49

Nu start ik samen met de eigenaar van mijn verzorgpaard, en dan lezen we elkaar voor en helpen elkaar.
Vroeger ging ik vaak alleen met mijn vader, die wist in het begin echt niets van paarden. Dus de eerste paar keer heeft hij een ander gevraagd om voor te lezen, maar toen zei hij een keer tegen mij dat hij dat zelf ook wel kon... Scheve mond Uhh, ok, ik die proef dus van buiten geleerd voor de zekerheid en dan zou hij voorlezen. Tijdens het losrijden was ik mijn vader ineens kwijt, ik al helemaal in de stress. Blijkt dat hij bijna een uur lang bij de dressuurring (kon ik niet zien van waaruit ik losreed) heeft gestaan om mee te lezen met andere voorlezers en zo te oefenen. Zo lief!
Sindsdien heeft hij me iedere wedstrijd voorgelezen en heeft geen enkele keer verkeerd of te laat gelezen. En als ik dan prijs had of een winstpunt zei hij altijd dat het door de voorlezer kwam. Knipoog

Hobbelknol
Berichten: 119
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:05

Nou leuk toch!!! Je mag blij zijn met zo'n vader OK dan!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 13:25

Ik rij altijd met iemand anders de wedstrijden. Wij worden dan met de trailer ergens gebracht en diegene gaat dan weer naar huis met mijn auto. Soms kunnen we elkaar wel voorlezen en soms ook niet maar dan trek ik altijd wel even aan een vreemde zijn jasje!

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 08:35

Als ik op wedstrijd ga gaat mijn moeder altijd mee.

Die heb ik helemaal opgeleid Haha!
Eerst durfde ze nog niet eens een meter in de buurt van me pony te komen. Toen ineens durfde ze hem ook wel vast te houden. En langzaam maar zeker durft ze steeds meer. Hij krijgt een tik als die iets fout doet. En een beloning als die iets goed doet.

En dat voorlezen heeft ze zichzelf geleerd.
Ik leerde mijn proefje uit mijn hoofd (voor de zekerheid) en zei ging lezen.
Nou zijn we al zo ver dat ik het proefje niet meer leer...
Binnenkort gaan we naar de L1 en dan moet mijn moeder dat weer leren. Zo op die manier komen we nog wel ooit in de Z Schijnheilig Tong uitsteken

Succes!