Officiele springjury en parcoursbouwer gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Officiele springjury en parcoursbouwer gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 11:35

Voor onze tweedaagse officiele springwedstrijd op zaterdag 25 en zondag 26 september te Soest zijn wij nog op zoek naar 2 juryleden voor beide dagen en een officiele parcoursbouwer voor zaterdag de 25e.

Ben je zelf jurylid of parcoursbouwer of ken je iemand dan hoor ik het graag!!

Op beide dagen kan er worden gestart in de klasses B t/m ZZ voor promotie.

Voor meer info over de wedstrijd kun je me pb-en.

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:08

Hippo's Vademecum, maar dat wist je vast al wel.

Die springjury's kun je vlak voor een wedstrijd nog wel eens vinden, maar een parcoursbouwer? Scheve mond

Misschien is het in jullie regio wat makkelijker dan hier. Ik wens je er in ieder geval veel succes mee.

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 16:03

AnoeskaB schreef:
:)* Hippo's Vademecum, maar dat wist je vast al wel.

Die springjury's kun je vlak voor een wedstrijd nog wel eens vinden, maar een parcoursbouwer? Scheve mond

Misschien is het in jullie regio wat makkelijker dan hier. Ik wens je er in ieder geval veel succes mee.


Ja, de HV heb ik hier al, maar al die jury's zijn moeilijk te bereiken of kunnen niet. En aangezien ik alle zeilen bij wil zetten voor het vinden van jury's en een parcoursbouwer, plaats ik toch deze oproep.

Toch bedankt.

fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:56

Sorry, is voor mij echt te ver weg!

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 21:45

fresco schreef:
Sorry, is voor mij echt te ver weg!


Da's jammer, want het lijkt haast een onmogelijke taak om nog iemand te vinden. Ik heb er nog een stuk of 4 die enigszins hier in de buurt zitten die ik nog niet te pakken heb gehad en dan houdt het geloof ik wel op......

FennekeR
Full-Time Bokker

Berichten: 6598
Geregistreerd: 09-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:20

Mijn ervaring is dat je toch zeker 3 maanden vóór de wedstrijd moet beginnen met juryleden te vragen.
Wij hebben een wedstrijd in februari en daar nu al juryleden voor uitgenodigd.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:28

Ja je bent wel erg laat om nog wat te regelen veel jury leden zijn dan al bezet.

Volgens mij moet iedere vereniging die een wedstrijd organiseerd een boekje hebben met alle juryleden erin?. Dus kan je ze vanuit daar bellen.

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 11:03

Prisca schreef:
Ja je bent wel erg laat om nog wat te regelen veel jury leden zijn dan al bezet.

Volgens mij moet iedere vereniging die een wedstrijd organiseerd een boekje hebben met alle juryleden erin?. Dus kan je ze vanuit daar bellen.



Het is de eerste officiele wedstrijd die wij organiseren en dat is pas sinds een maand officieel door de KNHS goedgekeurd.

En de Hippo's Vademecum heb ik; ik bel me al suf........

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:50

Misschien een tip voor de volgende keer: niet wachten op de goedkeuring van de KNHS, dat is in feite maar een formaliteit. Als het kringbestuur geen bezwaar heeft, wordt de wedstrijd altijd door de KNHS goedgekeurd en kun je alleen wat aanmerkingen krijgen op zaken als inschrijfgeld o.i.d.

Wij beginnen zelf ook al ruim voor de goedkeuring met bellen, anders krijg je nooit 40 juryleden bij elkaar. Ik denk dat je toch wat verder weg moet gaan zoeken. Alleen binnen de eigen regio lukt vrijwel nooit.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 16:30

Ga met AnouskaB mee je moet wel anders kan je het wel vergeten en krijg je nooit genoeg jury's. Afbellen betekend dat de volgende keer de mensen wegblijven.

Krijg je geen goedkeurig kan je er altijd nog een wilde of onderlinge wedstrijd van maken.

Succes.