Hoe gaat dat in zijn werking, proef staken en dan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Hoe gaat dat in zijn werking, proef staken en dan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 18:19

Stel, onder een proef wordt niet mijn paard maar ik niet goed en ben ik niet in staat om de proef af te ronden. Ik heb een medische verklaring, dat ik niet ok ben. Halverwege de proef gaat het écht niet meer en stop ik ermee...

Krijg je dan minpunten? Hoe gaat dat?

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:40

Ik denk dat die proef gewoon helemaal niet mee telt, je kan er zelf dan niks aan doen

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:45

je krijgt twee minpunten bij vrijwillige opgave, tenzij je een aardige jury hebt. Maar volgens het reglement is het wel zo.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:47

Lielle heeft gelijk,
een aardige jury zal je coupon verscheuren. Maar de jury die precies volgens het boekje jureert kan ervoor zorgen dat je 2 verliespunten krijgt.

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:52

kimmy schreef:
Ik heb een medische verklaring, dat ik niet ok ben. Halverwege de proef gaat het écht niet meer en stop ik ermee...


ze heeft wel een medische verklaring dus ik denk eigenlijk nietd at ze dan nog minpunten krijgt, staat het op je startkaart? want ik denk dat je wel dispensatie kan aanvragen bij knhs voor dit soort dingen!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:54

Zal even lekker worden, *LOL*
dan zorg ik ook voor een medische verklaring... Als een proef kloje gaat haak ik halverwege gewoon af mbv die medische verklaring.
Het KNHS kan hier dus nooit geen dispensatie voor verlenen omdat het vraagt om misbruik.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 19:01

Sjuimpje schreef:
Zal even lekker worden, *LOL*
dan zorg ik ook voor een medische verklaring... Als een proef kloje gaat haak ik halverwege gewoon af mbv die medische verklaring.
Het KNHS kan hier dus nooit geen dispensatie voor verlenen omdat het vraagt om misbruik.


whahhaha, ja, zal wel mooi wezen ja *LOL* (daarom vroeg ik het ook Knipoog )

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 19:03

Er staat hierover niet echt iets in het reglement, behalve:
artikel 139 schreef:
Vrijwillige beëindiging
Een deelnemer, die ervoor kiest de proef vrijwillig te beëindigen, dient dit door middel van een duidelijk afgroeten aan de (voorzitter van de) jury kenbaar te maken en vervolgens de ring onmiddelijk in stap te verlaten.

Je krijgt dan 2 verliespunten

Maar als er echt iets aan de hand is, bijvoorbeeld een astma-aanval waardoor je echt niet door kunt rijden, zal de jury waarschijnlijk de coupon verscheuren.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 20:27

En ik denk dan ook niet dat je bv voor die astma-aanval vrijwillig kiest.