Team voor Athene wordt morgen bekend gemaakt ?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:37

Je kraamt geen onzin uit, je geeft je mening. Ik reageerde op je schrijfstijl, het willekeurig weglaten van klinkers en medeklinkers. Verder gaan er hier vele vanuit dat Jarwo wat langer de tijd had moeten krijgen om te herstellen, want dat is het betere paard!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:50

amondi schreef:
Je kraamt geen onzin uit, je geeft je mening. Ik reageerde op je schrijfstijl, het willekeurig weglaten van klinkers en medeklinkers. Verder gaan er hier vele vanuit dat Jarwo wat langer de tijd had moeten krijgen om te herstellen, want dat is het betere paard!


Ik heb nog gebeld met het IOC, maar die Spelen konden ze echt geen 3 maaden meer uitstellen.
Over alleen uitstellen van de dressuur viel ook niet te praten.
Ik ben nu erg teleurgesteld.
Erica Terpstra vond het ook jammer, maar kon er wel enig begrip voor opbrengen.......

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:52

Ha fijn, je snapt best dat ik teamsamenstellingsmoment bedoel. En anders hadden ze er een andere dierenarts bij moeten halen.

Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:56

autodropje schreef:
Die Rutten is wel slim. Een leuk boerderijtje gebouwd door Gordijn, met een stel koeien van van Baalen, en een levenslange VIP Box bij alle Wereldbekerwedstrijden en een Vipbed bij YapYum.

Autodropje


Hmm autodropje weet ook meer dan de gemiddelde horselover!
Ben de laatste die tegen zal spreken dropje.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:58

Die Rutten is nog veel slimmer en heeft dusdanig veel goed betalende les-klanten dat ie een dergelijke huisje zó kan laten timmeren.....

Is ie geen Gordijn, Van Baalen en Bartels voor nodig..... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:14

Insider schreef:
Hmm autodropje weet ook meer dan de gemiddelde horselover!
Ben de laatste die tegen zal spreken dropje.


Rutten heeft het team niet in zijn eentje samengesteld, daarvoor was een commissie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:15

CGJ12 schreef:
Die Rutten is nog veel slimmer en heeft dusdanig veel goed betalende les-klanten dat ie een dergelijke huisje zó kan laten timmeren.....

Is ie geen Gordijn, Van Baalen en Bartels voor nodig..... Haha!

Maar wel Bob de Bouwer Lachen.

DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 20:56

Citaat:
Theo schreef:.. verder was er in Nijmegen niets anders aan de hand dan wat ook Ferro destijds had. Veel Ferro afstammelingen hebben moeite met de zijgangen, en dit werd en wordt opgelost door ze wat meer passage-achtig te laten draven. Bij Ferro heeft dat ook een aantal jaren geduurd, bij Jarwo zal het niet veel anders zijn. Als je een onregelmatige pas als kreupel wil gaan betitelen, dan lust ik er nog wel een paar. Johan Hinneman, Coby van Baalen en Inge Fokker stonden langs de lijn om Antoinette te helpen, en die hadden een kreupele Jarwo echt niet de ring in gestuurd !!!!!


Wel fijn zes ogen die naar je kijken... Haha!

Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 01:11

DaniellevA schreef :

Citaat:
Wel fijn zes ogen die naar je kijken...


Dan kun je er alvast weer aan wennen Daan. En dan Jan Peeters er nog naast, dan zijn het er al acht.

Theo

Missydo

Berichten: 11
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Daar waar niemand achter zal komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 16:29

Huh? K ben soms een beetje erg blont(d??), kan iemand me dat vorige uitlegge?