lang leve de videocamera!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

lang leve de videocamera!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 13:04

Ik had gister kringkampioenschappen van het springen in Lemelerveld. Mn laatste keer B want ik zou toch niet naar de regiokampioenschappen kunnen want dan zijn we op vakantie. Maar goed, de wedstrijd bestond uit 2 parcoursen: eerst een klassiek parcours gelijk op stijl, en dan een 2 fasen parcours met de 2e fase dus ook op stijl. Het inspringen ging lekker, NOT! Het was een blubberbende en hij gleed een keer bijna onderuit na de hindernis waardoor ik er bijna aflag. Maar daar werd ie goed wakker van en daarna sprong hij super! Haha! Toen het 1e parcours in. Ging hartstikke lekker, tot hindernis 6. Ik kreeg hem er niet goed voor en hij werd te vlak: een balk. Dan door naar hindernis 7, tikte ie heel licht aan, nog een balk! En de rest van het parcours foutloos gebleven, stijl 44 punten. Vond ik nog best meevallen want er werd echt laag gegeven, dr was zelfs iemand met maar 36,5 punten! Toen even gestapt en ik mocht het 2e parcours in. Het was voor mij de eerste x zo'n 2fasen parcours. De 1e fase was ik foutloos en ik mocht dus door met de 2e fase. Ook foutloos! Toen heb ik een hele poos aan de leiding gestaan, had 45 punten voor stijl. Werd dus ook al niet hoog gejureerd. Maar alle goede (prof)ruiters kwamen zo'n beetje aan het eind en er waren ongeveer 4,5 ruiters tussen gekomen had ik uitgerekend. Dus ik zou 5e of 6e moeten zijn.

Toen de prijsuitreiking: mijn naam werd niet genoemd en ik d8, nouja het zal wel he. Dus ik stap trug naar de trailer en ik had al zoiets dat er iets niet klopte dus ik luisterde ff goed naar de uitslag. Hoorde ik dat iemand 5e was met 44,5 punt! Nouja zeg, ik had 45 punten dus ik moet dan toch ook een prijs hebben! Dr was zelfs nog iemand met 4 strafpunten in de 1e fase met een prijs. Dus ik weer trug naar de ring en na de prijsuitreiking naar de jury toe. Zeiden ze dat ik een balk had op hindernis 10. Verward Verward Verward Ik snapte er echt niets van en ik, mn vader en mn opa waren er toch echt zeker van dat ik foutloos was. En ja, tadaaaa, mn vader had alles gefilmt! Echt geluk hij heeft die videocamera net een dag en wist nog niet goed hoe die werkte maar het stond erop! Dus wij weer naar die jury toe en heeft mn vader het een paar keer laten zien. Ja, hij erkende dat hij een fout had gemaakt en hij moest het overleggen... Ik moest daar dus weer even heen en toen zeiden ze dat ik maar bezwaar moest aantekenen bij de KNHS. Ik dacht bij mezelf; ja, dat gaat dan weer een paar weken duren. Dus toen werd er een paar mensen van de KNHS bijgehaald en mijn vader moest het maar weer laten zien, hij heeft het hartstikke vaak moeten laten zien, en ze wouden het eigenlijk ook nog op groot scherm zien, pfff. Ze probeerden er op allerlei manieren onderuit te komen want ze moesten natuurlijk de hele uitslag gaan veranderen; ook degene die naar de regio mogen. Ze zeiden zelfs dat ik er maar eerder heen had moeten gaan, maar ik wist het ja niet eerder! toen werd ik echt boos... sjongejonge. Maar uiteindelijk hebben ze toch nog een prijs voor me opgehaald... Lang leve de videocamera!!! OK dan!

(tip: probeer iemand te hebben om het allemaal op video te zetten Knipoog )


GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 13:22

Altijd handig dus een videocamera. Niet alleen om je gelijk te bewijzen als er dus (zoals in dit geval) echt een fout is gemaakt, maar ook handig om jezelf eens te zien rijden. Beelden werken vaak toch erg verhelderend en kunnen je net wat makkelijker iets laten zien dan de woorden van een instructeur.

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 14:55

Pff wat slordig van die jury en mazzel dat je je camera bij je had! Zo zie je maar weer: altijd alles goed controleren en in de gaten houden.. Als ik rij wordt dat meestal ook gefilmd en ik vind het harstikke handig, je kunt meteen jezelf na te tijd zien rijden en je punten erbij pakken en eens goed gaan kijken wat beter kan. Ik heb nu al 3 videobanden vol! Haha!
Gefeliciteerd met je prijs trouwens!

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 15:09

Beetje belachelijk eigenlijk...

Maar goed gereden hoor!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:03

Ja, belachelijk eigenlijk dat het zo moet, maar toch fijn dat het zo hebt kunnen 'bewijzen'.

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:07

Goed zo hoor, gewoon lekker boos worden. Tong uitsteken Die luie mensen die het niet allemaal willen veranderen... Maar goed dat de camera mee was! Knipoog

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 19:13

Dit verhaal had ik nog niet meegekregen.,.... mooi dat ze je toch nog een prijs hadden gegeven, was anders wel heel erg banketstaaf geweest!

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:23

Tjongejonge, wat een gedoe zeg om je welverdiende prijs te krijgen. Fouten maken is menselijk, maar laten ze het dan wel gewoon erkennen! Gefeliciteerd met je prijs hoor, knap gedaan!

Sometimes life is a fiets bitch...........

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 22:07

Ja, ik was er ook goed flauw van dat ze me eerst geen prijs wilden geven. Niet perse om die prijs maar gewoon het idee erachter... Maar wat wel leuk was, was dat de omroeper nog ff zei: Het is je gegund Haha!

Ik ben trouwens wel benieuwd of ze de uitslag veranderd hebben, ik hoop dat de uitslag nog op startlijsten.nl komt te staan.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:15

Hoeveelste ben je dan uiteindelijk geworden? Inderdaad handig zo'n camera, maar met dressuur heb je er niks aan, gelukkig maar want mijn vader filmen en proefje voorlezen; dat komt niet goed Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 23:56

Fouten toegeven hebben de meeste mensen moeite mee...

Echt super dat je vader gefilmd had, had je mooi bewijsmateriaal. Goeie tip!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clairtje_Sun en 60 bezoekers