de grote olympische spelen draad!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

de grote olympische spelen draad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 12:48

ik heb net even lopen zoeken over het forum maar ik denk dat het toch wel handig is om een nieuwe draad te openen.

de grote olympische spelen draad!!

Ik ga zelf zaterdag naar athene tot 1 september, mijn moeder is griekse en we hebben een huisje buiten athene.
Ik heb kaartjes voor alle dressuurwedstrijden, de eventing (de cross) en springen de eerste ronde. ook ga ik naar het zwemmen en naar het hockey toe! en ik sta zeg maar stand by om de ruiters te helpen met practische dingen op locatie bv. plaatsen om de eten, zwemmen, apotheken, boodschappen doen, vertalen, of goede golf plaatsen Knipoog enz....
maar genoeg over mezelf!

ik ben benieuwd wie er nou echt kaartjes hebben en naar welke wedstrijden jullie dan gaan? waar gaan jullie slapen en wat zijn jullie plannen?

natuurlijk kan je hier zoveel kletsen als je wilt over de spelen!

ps. mocht je iets willen weten over athene, of de spelen, laat hier dan wat achter of pm me!


Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:17

Er is hier iemand jaloers Bloos

Skippylover

Berichten: 74
Geregistreerd: 15-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:19

haha manon je bent niej de enige Tong uitsteken

*Skippy ik hou van je*
Lieve fotoos van Skip in me profiel, ALLEMAAL kijken!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:21

Hier nog iemand......

edit

jaloers dan....

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 20:45

ik wil jullie niet jaloers maken, ik heb heel erg geluk gehad (en veel toeval) dat de plaats waar wou nou net altijd op vakantie gaan zo iets moois mag organiseren. en de kaartjes zijn helemaal niet duur en goed te krijgen!

http://www.athens2004.com/tickets

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:11

Lhundol schreef:
ik wil jullie niet jaloers maken, ik heb heel erg geluk gehad (en veel toeval) dat de plaats waar wou nou net altijd op vakantie gaan zo iets moois mag organiseren. en de kaartjes zijn helemaal niet duur en goed te krijgen!

http://www.athens2004.com/tickets


De kaartjes zijn inderdaad niet duur, maar het verblijf wel. Als je ziet wat je in die tijd moet betalen om te overnachten, niet normaal! Maar ja, geef ze maar eens ongelijk. \

Garfield Z2+14 (Verkocht 14-10-2005 Amerika )/Tequilla L2+3 (Verkocht Brazilië)/18-08-2005 Sky Dancer (v: Sunny Boy) VERKOCHT 06-2006/19-10-2005 aankomst Dreamcatcher (Diamond Hit x Skorpio), 07-2006 aankomst Sunbeam (Sunny Boy x Stuyvesant).

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:12

Wat ben jij een bofkont!!!!

"God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to work both at the same time."

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:12

Ik zou ook wel naar de OS willen, maar voor de tv het volgen vind ik ook best Haha!
Ben trouwens benieuwd hoeveel medailles NL wint... (zal wel weinig zijn Schijnheilig )

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:39

ik ken het ned. team hockey (dames en heren) persoonlijk Haha!
ik hbe meegedaan in de rabobank reclame die over hockey gaat Haha!

ben totaal geen fan van hockey ik snap er niks van en boeit me ook niet echt, mar ik ken ze wel Haha! (ben wel erg fan van ronald brouwer dat is echt een lieffie!)



maar ik ben ook mega jalours ik zou er ook wel heen willen

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 11:49

sjee kben jalours!!

ik ben ook erg geïnteresseerd in de paralympics, omdat Nippon (een paard Knipoog) daar aan mee doet, en die heb ik het afgelopen halfjaar gereden. Volgens mij gaat er een Jappanner op hem.
Hoop dus dat ze dat wel uit gaan zenden op tv!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:21

Huilen

BOFKONT Haha!!

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:09

stoer!!!!!!!!!!! Manon en jasmijn...ikke ook jaloers..!

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:20

Garfield schreef:
De kaartjes zijn inderdaad niet duur, maar het verblijf wel. Als je ziet wat je in die tijd moet betalen om te overnachten, niet normaal! Maar ja, geef ze maar eens ongelijk. \


Mij oom heeft daarom maar een appartement daar gekocht, met de hele familie in dat huisje zitten is nog goedkoper dan een ander slaapplekje!

WHOOPY

Berichten: 919
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Lilayi, Zambia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 13:28

Het lijkt me echt waanzinnig gaaf om in Athene te zijn tijdens de OS, maar helaas, niet genoeg vrije dagen, geen tijd, geen geld. Ik ga het wel allemaal volgen op de tv. Ik ben best een sport(kijk)fanaat.

The greatest threat to wildlife is assuming someone else will save it.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:34

Hier is nog iemand jaloers Haha!

Ik ben eigenlijk wel benieuw hoe het Belgische team het gaat doe in de jumping Heb de indruk dat het niet zal tegenvallen, als je de ruiters bekijkt: Jos Lansink, Ludo Philippaerts, Jean-Claude Vangeenberghe, Stanny van Paesschen en Dirk Demeersman Tong uitsteken

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ctje5 en 34 bezoekers