Eerste Wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zusje
Berichten: 857
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Eerste Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 08:51

Ojee zaterdag is het zover de eerst wedstrijd voor Ricardo!! *LOL*
Misschien er nog niet helemaal klaar voor maar zeker een goede ervaring, tenminste dat hoop ik Knipoog
Iemand nog leuke en nuttige tips?? eze zijn natuurlijk altijd welkom!!!!


Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:14

Eerste wedstrijd is altijd spannend he Lachen

Gewoon lekker rijden zoals je in je les ook hebt gereden. Goed je proefje doorlezen en bepaalde oefeningen nog even voor jezelf nalopen.

Het komt wel goed! Het is pas je eerste wedstrijd!
Heel veel succes!

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:39

Netjes op de letters rijden! Dit is heel erg belangrijk en je scoort daarmee altijd extra punten.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 08:57

Zorgen dat je alles bijhebt en van tevoren al begint in te laden, desnoods maak je een lijstje. Ruim op voorhand aankomen zodat je je niet moet gaan haasten en opjagen. Dan rustig inrijden, gewoon zoals je thuis doet. Ga geen dingen proberen die je thuis anders ook niet doet. En als je de proef moet rijden proberen lekker ontspannen correct van letter tot letter te rijden, een brede glimlach erop Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:20

Las in je profiel Zusje dat je een heel goede instructrice hebt dus zou die maar om raad vragen. En denk dat die gaat gillen als je op de letter rijden belangrijker vindt dan hoe je paard door de baan loopt. Ze komt trouwens bij ons cursussen (lessen) geven, echt toppie Lachen dat ik haar daar voor heb kunnen strikken. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 10:07

Maak van tevoren even een checklistje, zodat je niet in de stress hoeft te zitten of je al dan niet iets vergeten bent. Zorg dat je ruim op tijd van huis gaat, dat kan ook al een heleboel onnodige stress geven.

Volgens mij start je ook in de Meern? Let er dan even op welke proef je als eerste rijdt. Ik start daar ook zaterdag en moet dus eerst mijn tweede proef rijden en daarna mijn eerste (en ik zag dat dit bij enkele anderen ook zo was). Denk ook aan je kalkoenen etc, want het is op gras. Calculeer dus ook even wat extra tijd in om in alle rust die dingen erin te draaien.

In de proef gewoon lekker gaan rijden. In de B heb je heel veel tijd voor alles. Overgangen worden tussen letters gevraagd, gebruik de tijd die je hiervoor hebt dan ook zodat je ze zo netjes mogelijk kunt rijden. Let ook op het goed inrijden van hoeken, maar weer niet op het moment dat je een (halve) grote volte rijdt bij C of bij A (anders is volte niet meer rond). Verder goed op de letters rijden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers