[Poll]Jury/wedstrijd clinic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Interesse in wedstrijd/jury clinic

Nee
2 (2%)
Ja, klasse B
19 (24%)
Ja, klasse L
27 (35%)
Ja, klasse M
14 (18%)
Ja, klasse Z
15 (19%)

Totaal aantal stemmen: 77


Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:19

het lijkt me heel erg gaaf om mee te doen, maar ik denk dat het net te ver weg zal zijn, de eigenaar van Olivier houdt er niet van om zo'n eind te rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:22

Je kan uiteraard ook zonder paard komen.
Denk dat het zonder paard minstens zo leerzaam is als met paard.
Je volgt dan ook het hele theoriegedeelte en ziet/hoort hoe en waarom er gepunt wordt door de jury.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:20

Lijkt echt hele leuk daaraan mee te doen... hoop alleen wel dat het een beetje in de buurt van mij gehouden wordt.... ik wil een best een dik uurtje voor in de auto zitten maar veel verder weg moet het toch niet zijn.
Vind het wel een top idee

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:06

Lijkt me echt ONWIJS gaaf! Iets met video-opname en commentaar.
Hopelijk wel een beetje in de buurt, maar dat is een tweede denk ik op dit moment!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:29

Ilindra schreef:
Ik had als juryleden Fitzroy en Rhijnauwen op het oog


Verward oh.... Blond oke, zo had ik het nog niet begrepen Bloos! .....leuk plan!.... Scheve mond

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:51

Leuk plan. Ik wil graag meerijden. Lijkt me leuk om bij bekende juryleden te rijden. Maar mogen jullie wel M2 jureren Knipoog ?

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:55

missmuts schreef:
Maar mogen jullie wel M2 jureren Knipoog ?

wij mogen beiden t/m Z2 jureren

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 23:26

Van jou wist ik het niet, maar ik heb samen met Fitzroy cursus gedaan, vandaar...

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 08:15

Lijkt me erg leerzaam, ligt er alleen aan waar en wanneer , cobo is voor mij prima te doen.

Leone

Berichten: 1051
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:38

Lijkt me gaaf OK dan! , zou graag meedoen, kan iemand me op de hoogte houden als er een datum bekent is?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:41

Ik wil zeker komen kijken Haha!:D Haha! Haha!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:48

Om te komen kijken lijkt het me heel interessant en leerzaam! Leuk initiatief! OK dan!

Met paard meedoen moet ik nog eens goed over nadenken, dat hangt er vanaf op welke termijn dit georganiseerd gaat worden. Als het op korte termijn is, dan blijft hij iig thuis.
Hij is al heel lang niet weg geweest (blessures) en niet bepaald "safe" op vreemd terrein, dat is dan a) niet prettig voor de andere deelnemers en b) ik weet precies hoe de "boktpraat" dan gaat en daar pas ik echt voor!
Als het ergens van de winter is ofzo en ik ben weer een paar keer op pad geweest en hij houdt een beetje z'n gemak, dan wil ik het zeker overwegen om 'm mee te nemen.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:49

Leuk idee misschien dat ik wel kan komen kijken Lachen

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:13

Absoluut leuk idee!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:20

Ik wist ook niet dat Fitz inmiddels Z mocht jureren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:24

Jasmijn schreef:
Ik wist ook niet dat Fitz inmiddels Z mocht jureren?

Hee dat wist ik ook niet. Heb ik iets gemist misschien?
In ieder geval van harte gefeliciteerd met het behalen van je Z-Jury diploma!!!

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:35

missmuts schreef:
Van jou wist ik het niet, maar ik heb samen met Fitzroy cursus gedaan, vandaar...


...vandaar dat ik wist dat zij geen M en Z mag jureren..

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:05

Margreet schreef:
b) ik weet precies hoe de "boktpraat" dan gaat en daar pas ik echt voor!


Slechte ervaringen? Lijkt me kinderachtig...je gaat toch niet negatief bokken over iemand die in een boktmeeting heeft gereden? kennelijk wel dus, maar dat lijkt me echt flauw.

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:07

leuk initiatief!!!! Oh en ik zou heel graag dan mee doen, maar dat zit er niet in.. nog geen vervoer. Maar kijken wil ik zeker wel. EN misschien weet ik nog wel een paar mensen die het leuk vinden om mee te doen!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:15

Ach Margreet die boktpraat moet je je niets van aantrekken.Diegene die het hardste roddelen rijden zelf makkelijk anky eruit en dat doen wij nu eenmaal niet;) dus daar hoef je je nooit voor te schamen toch?

Ik doe graag mee als het op een datum is dat ik kan.
Graag met paard,fijn om dingen mee te krijgen waar ik aan kan werken.vooral de zenuwen zijn een groot probleem (blijf ik deze keer zitten Haha! )

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:21

sorry, sorry, ik heb gisteren 2 namen door elkaar gehaald!! Bloos!
Fitz mag nog geen Z jureren (ik was effies in de war met jasmijn Scheve mond , tja de dementie slaat nu al toe Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:25

In dat geval zou ik het super vinden om er een jury van de ZZGP bij te betrekken. Iemand die kan toelichten wat er voor nodig is om de stap naar de ZZGP te overbruggen. Want het is een feit dat de meeste Z combi's liever opnieuw met een jong paard beginnen dan dat ze de overstap maken. Ik wil graag een kijkje over de hoge schutting van de ZZGP.
Van zenuwen heb ik eigenlijk helemaal geen last en van sportpsychologie en mental coaching weet ik al een hoop.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:31

Jippie, ik denk dat jij dan een ander soort clinic moet organiseren, op hoger niveau, dan kun je bv. een Adriaan Hamoen of Wim Ernes uitnodigen, zij hebben veel ervaring en kunnen de deelnemers wel vertellen of ze de overstap kunnen maken, maar ik denk dat bovenstaande clinic voor een bredere groep aantrekkelijk is!
Je kunt op een gegeven moment aan de punten die je rijd in de Z2 zelf ook wel een beetje opmaken of je de overstap kunt maken!

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:46

Jippie schreef:
In dat geval zou ik het super vinden om er een jury van de ZZGP bij te betrekken. Iemand die kan toelichten wat er voor nodig is om de stap naar de ZZGP te overbruggen. Want het is een feit dat de meeste Z combi's liever opnieuw met een jong paard beginnen dan dat ze de overstap maken. Ik wil graag een kijkje over de hoge schutting van de ZZGP.
Van zenuwen heb ik eigenlijk helemaal geen last en van sportpsychologie en mental coaching weet ik al een hoop.


Daarom dacht ik aan Peter Bonhof die volgens mij tot Lichte tour jureerd. maar ook b-rubrieken. Maar ik begreep al dat hij niet bij iedereen goed valt. Ook zou ik Ad Vroom kunnen vragen, maar denk niet dat men daar blij van zal worden!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:56

Sorry voor het misverstand maar ik was nog niet eerder in de gelegenheid om te reageren. Knipoog
Ik mag idd nog geen M/Z jureren, hoop wel komend jaar 'erbij' te zitten dus heb zeker wel de ambitie om verder door te gaan.

Anyway, na wat heen en weer PB'en met Lia vroeg ik me af of er uberhaupt belangstelling was vanuit de M/Z ruiters vandaar de poll.
Zelf ben ik natuurlijk het ultieme voorbeeld van een 'wedstrijdstresskip' dus voor mij zou het heeeel erg goed zijn om zelf mee te rijden in de clinic.
Ik kan me Margreet's reactie goed voorstellen, dat is ook de reden dat ik zelf wat 'huiverig' zou zijn om mee te rijden.

Maar bedenk goed dat wij - maar ik spreek nu even namens Rhijnauwen - het vanuit een opbouwend positief verhaal bekijken. Dus niet : wat doe je fout, maar hoe kun je je punten verbeteren.
Dat lijkt mij iig de beste opzet.

Ik denk dat de clinics van Jippie en Samsam met de mensen die ze op het oog hebben al gauw te kostbaar worden omdat ook de huur v.d. accommodatie nog betaald moet worden.