kampioen NH Noord

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

kampioen NH Noord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 09:55

kort verslagje hoor Bloos

dressuur L2:
1e proef ging niet zo, erg gespannen en weinig hoeken en hoefslagen gezien Knipoog : 156 punten, 8e(sorry gomir ik d8 7e! Haha! ) van de 24
2e proef: ging super, mooi ontspannen : 154 Verward en 12e van de 24 Tong uitsteken
uiteindelijk 11e geworden, ben er wel erg blij mee!! oet kan het wel! en dat voor een springpaard, met onzuivere stap Knipoog

L-springen:
ik wete niet hoe ik het 1e parcours ben rondgekomen, maar goed was anders Bloos Knipoog 1 balkje! Cool aangezien er maar 2 foutloos waren van de 16 en ik de snelste 4 fouter, mocht ik de 3e prijs in ontvangst nemen
2e parcours was meteen op tijd, ik was foutloos met de snelste tijd, 1e prijs! Knipoog mijn vriendin was 2e, foutloos maar wel 4 sec langzamer. en de rest reed totaal niet spectaculair
uiteindelijk kampioen NH Noord weer een mooie deken voor bij mijn verzameling. ik rijd oet nu vanaf maart en heb nu al 3 dekens gewonnen Bloos helaas heb ik zelf nog geen paard Haha!

hoe heeft de rest het gedaan? btw ik heb geen wit paard met spikkels gezien of ik keek niet goed Tong uitsteken

ik kwam mijn vader tegen op het terrein dus ik zeg: pa wil je Toby aub ff pakken, mijn pa: wat zeg je....?
ik: ehhhhhhh bedoel oeterma... Bloos
ik zou Tobias ook starten, maar moet nog wel erg wennen dat hij er niet meer is Verdrietig

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:44

Volgens mij heb ik dat al gehoord Clown Nogmaals van harte gefeliciteerd meid! Party!!

Ik snap niet wat je met al die dekens moet Knipoog Je had het progressief bij de WMR gewoon niet zo hard moeten rijden Tong uitsteken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:53

goedzo gefeliciteeerd OK dan!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:49

Goed zeg, gefeliciteerd!! Party!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 14:04

thanx

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:00

OK dan! TOPPIE OK dan!

Party!! GEFELICITEERD Party!!

Leef zonder geleefd te worden!
Het leven is fijn als er paarden zijn...

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 22:33

Tygahno schreef:
+:)+ TOPPIE OK dan!

Party!! GEFELICITEERD Party!!


thanx, ik zie jou op schoorl wel!! Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:52

Gefeliciteerd! En dekens komen altijd van pas!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 00:50

Je ziet mij ook wel op Schoorl hoor Tong uitsteken *LOL*
(al val ik natuurlijk helemaal niet op met Otje Clown )

En ik sta erop dat ik mee mag naar Ermelo hoor, dan kun je vast een plekje voor me vrijhouden voor het geval dat Knipoog
(wanneer is de hippiade eigenlijk Verward )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 08:25

Gefeliciteerd!!! En nu zo volhouden!

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:20

Ik weet niet hoe laat je hebt gereden maar die spikkel was er dus wel. Om half 12 en 12 uur moest ik rijden in ring 13 en 14. De eerste proef was ik erg tevreden. Ik had haar ieder pas bij me tot de 2e galop. Toen liep er net een paard in de hoek waar ze naartoe trok. Daardoor sprong ze niet aan (3), kwamen we net buiten de baan (-2), zat ze op de volte nog verkeerd (4) en de overgang terug hebben we nog niet voor elkaar (5). Verder alleen nog een onvoldoende voor de middendraf. Uiteindelijk had ik 151 punten.
De tweede proef ging als vanouds. Naar mijn gevoel slordig. Daar kregen we 161 punten en waren we gedeelde 4e. Er mochten er 7 naar Schoorl en we zijn op een 6e plaats geëindigd. Dus misschien zie ik je daar.
En misschien is Juul niet zo opgevallen omdat haar spikkels vrij licht zijn. Ze is klein (1.54), ik ook (1.60) en heeft een hengstenvlecht en een lange voorpluk.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 23:31

he super joh! gefeliciteerd! nou rond die tijd moest ik ook parcours lopen, dus vandaar dat ik het niet gezien heb dnek ik!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 06:16

Ik hoop alleen dat ik nog mee mag doen want ik sta niet op de lijst van de KNHS bij de geselecteerden. Ik had namelijk niet begrepen dat ik extra coupons moest inkeveren. Ik hoop dus dat ik dat vandaag nog recht kan breien.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:19

Even bellen Dendrofleur Meestal komt dat wel weer goed!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:52

WOW!!! Van harte gefeliciteerd.... OK dan!

Misschien zien we elkaar ook nog wel in Schoorl... voor de duidelijkheid; ik ben die dressuurmiep die een poging doet een springparcours te overwinnen... Bloos! Bloos! Bloos!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 16:22

Het schijnt dat ik ook nog ben omgeroepen om te gaan starten in de Z1 daar. Heb je het toevallig gehoord? We denken dat ze mijn coupons van 23 mei, waar ik me wél voor opgegeven had, gewoon hebben doorgeschoven naar deze datum, waar ik me dus absoluut níet voor opgegeven heb. Hopelijk zetten ze het recht, voor ik een boete krijg...
Maarre, gefeliciteerd, goed joh!
En, tot ziens in Schoorl natuurlijk, of kom je de 11e nog naar Venhuizen?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 16:32

waarom deed je niet mee dan?ja maybe kom ik de 11e nog wel naar Venhuizen, dan blijf ik wat in het ritme!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:21

Nou, mn eigen paard is alweer een maandje kreupel, dus toen we besloten dat ze weer een jaar op rust ging+veulen, heb ik gelijk alle wedstrijden met haar geschrapt. Maar voor deze wedstrijd heb ik me zelfs nooit opgegeven, wél voor die van de 23e, maar toen was het terrein daar te slecht, dus was het afgelast. Wel leuk dat je dr (misschien) bent, de 11e, want we hebben elkaar waarschijnlijk wel meerdere keren ontmoet op concours, maar nog nooit gemeet, en dat kan natuurlijk niet (rijmt Clown )

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 22:18

Ik kom de 11de misschien ook naar Venhuizen als mijn moeder zin heeft Knipoog
Ik start dan wsl wel HC, want ik zit aardig aan mijn punten Clown

Je stond wel met 000 (of zoiets) bij de uitslagen Gertruud, maar ik was niet op het terrein dus of je opgeroepen bent weet ik niet

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 23:19

gomir schreef:
Ik kom de 11de misschien ook naar Venhuizen als mijn moeder zin heeft Knipoog
Ik start dan wsl wel HC, want ik zit aardig aan mijn punten Clown

Je stond wel met 000 (of zoiets) bij de uitslagen Gertruud, maar ik was niet op het terrein dus of je opgeroepen bent weet ik niet



ik ook! heb net ff zitten mailen met secretariaat ga denk 2x HC M en heeeeeel misschien L2 Tong uitsteken moet ik echt nog hard over nadenken Schijnheilig

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 00:02

gomir schreef:
Even bellen Dendrofleur Meestal komt dat wel weer goed!


Dat heb ik dus inderdaad gedaan. Er waren wel meer foutjes waarvoor hij nog moest bellen. Het zal dus waarschijnlijk wel goed komen.
Ik had wel de theorie om juist met deze wedstrijd in de gewone B te starten. Alle "concurentie" rijdt dan het kampioenschap. Kun je mooi prijzen rijden. Maar ik ga liever voor de eer van het een keer te hebben mogen meerijden dan een mooie geldprijs. Dat kan altijd nog.

Hierna dacht ik erover om in Andijk te starten. Ze hadden daar affiches en het lijkt me wel gezellig met al die shows erbij. Alleen ga ik dan wel L1. Ben wel erg benieuwd hoe dat gaat. Wijken lukt wel, alleen die galop. Gelukkig galoppeerd ze nu wel rustig als we er eenmaal inzitten. Ik kan dus middengalop gaan oefenen.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 00:14

leuk toch! ik denk dat ik ook wel naar Andijk ga, maar dan vanwege de selectie voor Jumping Jackpot

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 00:27

de selectie voor Jumping Jackpot?????

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 08:18

das voor jumping amsterdam

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 16:30

Jeetje, dat zou echt leuk zijn als je daar mag rijden. Duimen dus!!

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, amyz en 66 bezoekers