3e selectie M2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

3e selectie M2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 13:53

Gister had ik de 3e selectie voor de Brabantse kampioenschappen. Mijn pony had 's ochtends ook gelopen met mijn zusje in de M1.
Dus ik was ongeveer de hele dag daar geweest, en heb mooi bij de Z1 en de Z2 staan kijken.

Ik kwam mijn ex-instructrice tegen en ze zei dat ze met mijn juri had gepraat. De juri vertelde haar dat hij ook iemand uit Helmond in zijn ring had. Ze vroeg de naam, dat bleek ik dus te zijn. De juri melde er gelijk eventjes bij dat ik twee weken geleden nog 1e stond bij hem Haha! . Hij had me dus onthouden *LOL* , leek me wel een beetje positief. Ik had toen 165 punten, terwijl mijn proef niet echt lekker ging!

De 2 dagen voor de wedstrijd liep Emeraldo niet helemaal lekker, hij was zich enorm sterk aan het maken, waardoor ik de oefeningen niet lekker kon rijden. Met losrijden liep hij best goed! Helaas zaten er veel dazen, ook al had ik Emeraldo goed ingespoten tegen die rotbeesten .
Toen mocht ik de ring in, ik vond het best goed gaan, alleen de keertwendingen kan hij beter, maar ik was in ieder geval tevreden!
Na mij starte er nog één iemand, en daarna liep ik eventjes naar de juri toe, en vroeg of hij nog commentaar of tips had. Het enige wat hij zo wist was mijn keertwendingen, misschien de schouderbinnenwaarts wat overtuigender en met de middendraf de achterhand misschien net iets wat meer actief. De laatste 2 dingen konden er wel mee door, maar áls hij dan iets moest noemen waren het die 3 onderdelen. Maar hij melde er wel eventjes bij dat het helemaal niet slecht ging! Lachen

Er werd omgeroepen dat de prijsuitreiking te paard was. Dus ik had de kalkoenen nog even laten zitten en ben met Emeraldo wezen grazen. 10 minuten voor de prijsuitreiking werd omgeroepen dat de prijsuitreiking toch maar zonder paard gedaan werd, dan hadden we hem dus nog naar huis kunnen brengen tussendoor Boos! .

Na nog een tijdje met mijn 2 concurenten gekletst te hebben was de uitslag er. Ik was 1e met 168 punten! Pling

De stand voor de Brabantse is nu:
1e selectie: 2e
2e selectie: 1e
3e selectie: 1e
Volgende week is laatste selectie, spannend!!

Er zijn een paar foto's gemaakt, maar die heeft mijn opa op de computer, straks eventjes vragen of hij ze via msn kan sturen Haha! .

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2


jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:52

so he, doen jullie goed hé! proficiat met je wp en 1ste prijs.
kun je toch tevreden mee zijn.
je hebt alle selecties tot nu toe wel lekker gereden hè! veel succes volgende week dan! je zult je toch wel voor de brabantse geselecteerd hebben of niet?
wat heeft je zusje nog gemaakt?

xie je nog wel eens op concours!

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 17:33

Dankjewel Stephanie!
Er werd mij gister verteld dat er 3 mensen doormogen uit de E-M2, het rare is dat er maar 3 mensen rijden in deze klasse. Een moeder van een concurent zou het navragen!

Mijn zusje had 163 punten, maar geen prijs.
Onze Emeraldo doet het toch goed!!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lina1998 en 30 bezoekers