Puzzelrit Spalandruiters (Schiedam)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Puzzelrit Spalandruiters (Schiedam)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 17:15

Ik hoop dat het hier goed staat.. het is tenslotte toch een vorm van wedstrijd... Haha!

A.s. zaterdag organiseert De Spalandruiters een puzzelrit ter ere van hun jubileum.... Banjer en ik hebben ons vandaag samen met Wies en Nova opgegeven... Nagelbijten / Gniffelen We doen mee voor Stalling 't Einde.

Zijn er toevallig nog meer Bokkers die mee doen? Haha!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 10:16

a.s zaterdag... hum ik zou eventueel wel kunnen, ware het niet dat ik de volgende dag een wedstrijd heb..... Scheve mond
Hoelang gaat het ongeveer duren? Want ik wil altijd wel graag iets anders doen op een dag voor de wedstrijd, maar het moet niet TE vermoeiend zijn, snappie Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 10:19

ik heb geen idee wat te wachten staat... ik gok zelf op een buitenrit met opdrachten/puzzels.... verder word ik zelf ook verrast... Haha! Ik weet dus ook niet hoe lang, hoe zwaar, etc.

Ik zal vanmiddag op stal even het telefoonnummer van de organisatie voor je opschrijven, dan kan je zelf evt. bellen voor meer info... Lachen

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:17

Ik sta op de Spaland en ik weet nou niet of het de bedoeling is dat iedereen zomaar mee doet. Voor zover ik weet is er alleen een inschrijflijst opgehangen bij 't Einde en bij stal Zeeuw. Je kan wellicht even bellen natuurlijk als je toch mee wilt doen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 11:20

telefoonnummer is evt per pb bij mij te krijgen.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:20

Nou ik denk toch dat het teveel wordt voor mijn paard, wil heb namelijk niet te moe maken vanwege die wedstrijd de volgende dag.
Dan sla ik deze keer liever over en wie weet dan de volgende keer Haha!
(moet het trouwens wel echt zeker zijn dan mensen van buitenaf mee mogen doen Knipoog )

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 11:49

Ricoh: Het was ook niet als "uitnodiging" bedoeld, meer als topic om te zien of er nog een Boktmeeting zou kunnen komen... Haha!

Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een puzzelrit? Een buitenrit met vragen en opdrachten? Of wat?

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 14:39

SmithsGirl schreef:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een puzzelrit? Een buitenrit met vragen en opdrachten? Of wat?


K sta ook bij de Spaland Ruiters. Het is volgens mij gewoon een buitenrit die je met zen 2en ga maken en onderweg kom je allemaal opdrachten tegen.

reneefleur

Berichten: 404
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:55

ik zou ook mee doen,maar was weer eens te laat met opgeven Geld, geld!