Eerste start Raia: Schoorl! Wie komt er ook?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Eerste start Raia: Schoorl! Wie komt er ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 14:26

Omdat mijn merrie, waar ik dit seizoen Z1 mee zou gaan starten, verdorie weer kreupel is, heb ik besloten mijn andere halve paard maar eens mee te gaan nemen. Ze heet Raia, (Flemmingh x Pretendent X Jagermeester), en ze heeft al twee veulentjes gehad, van Goodtimes en Obelisk. Ze is nu in totaal ongeveer een half jaar oner het zadel.

Het wordt dus mijn wedstrijddebuut sinds een jaar Haha! , en haar echte debuut, en we gaan het gelijk maar groots aanpakken. We gaan naar CH schoorl (17/18 juli). Ik heb er onwijze zin in, want ben echt trots op het paard. Heb haar zelf beleerd, en ze kan heel lekker lopen. Nog wel een beetje onrustig in de aanleuning, en een beetje slingerig, dus dat wordt leuk, zo zonder bakrand Haha! .

Maar goed,omdat ik dus zo hyperenthousiast ben dat ik weer kan gaan starten, en dus een topic start voor een wedstrijd die nog lang niet in zicht is Tong uitsteken Wil ik graag weten of er nog meer bokkers heengaan die ik dan gelijk even kan ontmoeten.


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:05

Uiteraard *LOL*

Ik spring met Otje mee in het L Haha! Dressuur waag ik me maar niet aan Knipoog

wat ontzettend balen dat Ollie weer niet ok is Verdrietig Boos!
Ik miste jullie al op de startlijsten dit jaar, had haar wel weer op niveau verwacht, maar ik wist natuurlijk niet dat ze weer kreupel is geworden Verdrietig

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 23:04

Ik start in de L1. Ik vindt het een super concours, alle wedstrijd ruiters van onze stal starten er ( 4 incl. mij zelf).

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 23:14

Ja, ik vind het ook echt stom, had me er al helemaal op verheugd, Z-dressuur is toch een beetje een mijlpaal die ik met haar had willen en kunnen bereiken. Ik had me voor 16 mei ingeschreven bij OWF, had haar ook lekker aan het lopen, alles heel rustig opgebouwd........maar drie dagen vantevoren was ze weer niet goed, ze is het nu nog steeds niet, dus ik zie het somber in. Nu laten we haar waarschijnlijk dekken, ook leuk natuurlijk, maar niet helemaal wat ik in gedachten had voor haar.

Maar dat zijn er dus al twee om te meeten!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:20

jep ik spring ook L paarden met oet
Tobias laat ik denk ik maar thuis!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:33

bedoeling dat ik bij de paarden m dressuur ga rijden,alleen nog even startcoupons versturen

Z1+4

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 10:59

Nou, dat zijn er dus al weer 4.......Doen er ook nog mensen mee met bestgaand rijpaard?

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:35

Ik doe ook mee met springen L-D pony's ik ga ook aan die oefencross en de bestgaande rijpony's mee doen. Het schijnt leuk te zijn om in schoorl mee te doen.

Eindelijk L springen
zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
zaterdag 19 juni ch in heiloo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers