Créme of wit???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Créme of wit???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 18:05

Wat vinden jullie van créme met blauw op wedstrijd?? Ik moet namelijk binnekort nieuwe handschoenen, plastron, rijjasje, en rijbroek en dan doe ik denk ik meteen in creme en blauw, ik vind het heel mooi.

Maar ik zie er eigenlijk bijna niemand mee rijden Verward Ik heb ook al een mooi eurostar shabrak gezien, met blauw randje, en creme en donkerblauw staat super bij m'n pony dus denk dta ik die ook wel wil ( ga ik alles langzamerhand verzamelen en dan me witte set verkopen Knipoog )

Maar ik had ook nog een vraagje of je in de dressuur met een zwarte neopreensingel mag rijden?? Ik heb een vzh zadel dus vandaar, met dressuurzadel had ik dat allang gedaan Knipoog

En nog iets, mijn pony heeft een soort van zwarte plekjes, bij de singelplek en als ik eraan zit dan vind hij dat vervelend( vind ie sowieso al een beetje op zijn buik) Het zijn eigenlijk niet echt zwarte plekjes maar meer of er eerder wta heeft gezeten, het zijn een soort ongelijkheden maar ook niet echt bultjes en de vacht is daar erg kort( zijn hele kleine plekjes dus val niet echt op die vacht) Maar wat zou dit kunnen zijn???
Nahja bedankt! Knipoog

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:11

ik heb een setje vanille (creme) en ene setje wit voor de wedstrijden en ik wiisel af Haha!
vind de vanille erg chique staan en heb daarom heen ook alles van goud (Beugels, singel gespen plastron speld enzzz) om het af te maken

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:15

Ik heb het vorige week gezien, blauw met creme. Op zich best leuk, maar neit voor wedstrijden. Meer als gewoon setje. Ik vind t n beetje viezig staan, also f je dekje vergeeld is. K kan t niet echt uitleggen. Blauw wit vind k ook wel leuk.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:15

Waarom zou je niet met een zwarte singel mogen starten? Ik heb nog nooit een witte leren singel gezien? Ik ben zelfs nog erger, ik doe er ook nog een bontje overheen, dan valt het lekker op.

Je mag wel met creme/blauw starten als dat in je clubstatuten staat.

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 18:33

mm moet ik maar ff kijken bij mijn club.. Maar ik zit niet echt op een ponyclub, meer op een grote club waar mensen uit heel noordholland op zitten waar waar je ook geen vast clubjasje of iets dergelijks hoeft te dragen... Maar ik vroeg t me af want ik zie er haast niemand mee rijden..

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:38

Creme en Blauw is echt superchique!!!!! Wat voor kleur heeft je pony? Ik rijd met een donkere vos, en heb een blauw jasje en hoedje, en wel gewoon een wit dekje en rijbroek enz.. Maar ik denk er ook over om binnenkort een creme set erbij te kopen Lachen . Met een neopreen singel mag je btw wel starten.
Enne die plekjes... dat zou schimmel kunnen zijn, maar ik kan het zo niet helemaal beoordelen......

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:39

Als je een paar dingen creme gaat kopen,moet je ook alles oden. Ik vind bv een creme broek met een wit dekje en een zwart jasje echt geen porum! Dan alles blauw met creme, das op zich best leuk! Maar ik houd het gewoon bij zwart wit!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 18:41

Jaa dat van wit en creme vind ik ook, kga ook dan alles in creme doen zoals ik al zei!! Knipoog Mijn pony is een beetje roodbruin, en zijn zomervachtje die eronderuit komt is echt een spiegeltje Tong uitsteken *LOL* ... heb nog niet echt een foto in me profiel alleen van toen ie veulen was maar dat is niet helemaal zijn kleur... Bij hem staan de kleuren Cognac van Br mooi en bijv bordeaux en donkerblauw... Daarom denk ik dat creme en een shabrak met donkerblauw randje perfect zal staan!!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:43

Ja bij roodbruin staat creme zeker mooi!! En ik vind dat schabrak met donkerblauw randje een heel goed idee!! Daar ga ik dan ook maar eens naar kijken! Knipoog

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 18:43

haha ok Knipoog Haha!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 18:44

Ook nog ff een hoofdstel met wit onderlegt kopen Knipoog Want heb er nu 1 met zwart zwart onderlegt van imperial riding, heb m twee jaar en t leer is helemaal af!! Ga ik niet meer kopen dus, dus maar ff kijken wat voor hoofdstel ik dan neem iig wit onderlegt! Haha!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:59

Kun je beter een Zwart hoofdstel met goud onderlegd kopen Tong uitsteken Staat nog Chiquer bij je setje! Tong uitsteken
Ik vind die kleuren combi voor wedstrijden echt helemaal te chique Knipoog Je ziet het niet veel maar het staat zeker mooi Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:29

Niets mis met een zwarte neopreensingel! Wij hebben niet anders, dus we moeten wel Haha!. En eerlijk gezegd vind ik een zwarte singel ook veel rustiger staan dan een witte.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:38

Ik had een maand geleden wedstrijd, en sommige waren echt al helemaal in blauw/ crème, chique hoor (maar kost ook wat!).
Dus crème dekje met blauwe rand, blauwe laarzen, blauwe cap/ hoedje, blauw jasje, crème handschoenen/ plastron... Geld, geld!
Maar ik blijf bij wit, dat vind ik bij Fjorden mooier. Voor de rest: super!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:39

Mijn zusje rijdt ook in het blauw met creme. Wel met een zwarte cap, maar haar laarzen zijn ook zwart en in die combi staat het echt niet gek. Er staat wel een foto van in mijn profiel.

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:56

Ik persoonlijk vind wit mooier... Maar als jij blauw met creme mooier vind, zou ik dat doen als ik jou was! Lachen

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:59

_Romana_ schreef:
mm moet ik maar ff kijken bij mijn club.. Maar ik zit niet echt op een ponyclub, meer op een grote club waar mensen uit heel noordholland op zitten waar waar je ook geen vast clubjasje of iets dergelijks hoeft te dragen... Maar ik vroeg t me af want ik zie er haast niemand mee rijden..


Alcmaria Hippix toevallig Verward Of een van de andere oud-NBVR verenigingen *LOL*

Als je geen verplicht clubtenue hebt en dat heb je in deze gevallen niet dan mag je daar gewoon in rijden hoor
Bij mijn oude vereniging moesten we in het groen. Nu rijd ik bij een oud-NBVR vereniging en rijd ik in een donkerblauw jasje met een donkerblauw schabrak(springen dan), dressuur gooi ik er voor die ene keer wel wat wits onder Knipoog Dat setje donkerblauw staat hem wel

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:53

Ik houd het zelf bij wit hoor, ik zie soms wel eens combinaties in het creme rondrijden die mooie setjes bijelkaar gezocht hebben, maar vaak pakt het minder chique uit en dan vind ik het toch minder netjes over komen.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:56

Carmen Grondsma hier in de buurt, heeft ook een tijd in het licht geel gereden. Nu niet meer, weet niet precies waarom.
Maar ik vind wit mooi staan op bepaalde kleuren paarden zoals donker vossen, zwarte paarden. Zag laatst iemand met een Fjord in beige en dat stond ontzettend leuk!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 08:11

Ja alcmaria hippix ja! Haha!

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 08:54

Mijn wedstrijd-outfit is ook blauw met creme.
Ik heb een zwart bonte, en aardig wat van het wit zit rond het zadel. als er dan een creme dekje op ligt lijkt hij veel witter Haha! Wel heb ik een zwarte cap en zwarte laarzen.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 09:05

Ik zelf vind wit gewoon het mooiste, maar als je alles creme blauw hebt kan het erg mooi staan. Toch ga ik liever voro zwart-wit, maar ja mijn pony is ook zwart dus dan is dat natuurlijk veel mooier hihi Knipoog

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 09:08

Op zich vind ik creme heel mooi maar het wordt zo snel smoeselig... maar als je het doet dan moet alles wat wit is creme zijn.

Ik heb zelf alles wit en al het metaal is zilver en dan een blauw jasje

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 10:35

Ik zie ze er juist vaak mee rijden.
Ik vind het zelf niet zo mooi, wit met zwart is echt netjes.. zo hoort het!
Blauw met creme vind ik wel opvallend tussen de ruiters (wit zwart) maar niet mooi.. dat is persoonlijk ik hou het dus mooi bij wit met zwart.

Zwart hoofdstel met zilveren gespen.
Zwart zadel met zilveren beugels.
Echt alles zwart wit, ik vind dat juist mooi.. door dat je zadel je laarzen en hoofdstel ook zwart zijn.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 10:46

Vos/lichtbruin/palomino/bont paard: zwart met wit Haha!

Schimmel: donkerblauw met wit

Donkerbruin/zwart/zilverappel paard: blauw met crème

Ik heb altijd in het zwartwit gereden op mijn koffievosje, maar nu met m'n blauwschimmel vind ik donkerblauw veel mooier. Nu nog donkerblauwe laarzen... Schijnheilig