woohoo, eindelijk weer winst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

woohoo, eindelijk weer winst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 21:46

Ik had al een tijdje geen winst gereden, maar vandaag was het weer raak.
De vooruitzichten waren slecht, Smiles had dindag tot en met vrijdag niet gereden en zaterdag alleen springen, ik had het proefje niet geoefend of doorgelezen (had zelfs geen proevenboekje), ik had 3 uur geslapen en mijn voorlezer/groom/mental coach (= clitia op bokt) ook niet veel meer.

Bovendien hadden we geen trailer en zijn we ernaar toe gefietst met Smiles aan de hand. Was ongeveer tien kilometer en in een lekker draftempo (maar toch wel rustig aan, het was nog vroeg (9 uur Dromen ) en we deden er anderhalf uur over.
Daar hoofdstel ingedaan en losgereden.
Smiles liep na een tijdje wel er lekker. Gelukkig had Hester (clitia) nog een proevenboekje kunnen lenen dus gewoon lekker rijden.
Smiles was nog een beetje onrustig van de schaapjes in de wei ernaast en de rare plekken in de bak (was op gras) maar hij liep braaf zijn figuurtjes.
Resultaat 157 punten Haha!:D en eerste plek (van de twee).

Bij de tweede proef liep hij echt prefect, zelfs voor de middendraf een 7, echt een wonder voor ons. Helaas bleek tijdens deze proef dat ik terug kan naar de kleuterklas, heb twee keer naar links gereden ipv naar rechts.
Desondanks goed resultaat: 162 en weer eerste plek.
Was echt supertrots op Smiles, supergroom Hester en stiekem ook wel op mezelf.
Daarna weer naar huis, nu wat sneller, in een uurtje. Smiles was niet moet te krijgen, ik dacht ik laat hem halverwege even stappen, maar meneer draafde zelf weer aan.

Heerlijk dagje dus en ook wel een lekker lang verslag, maar ik ben gewoon superblij Haha!:D


LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 21:49

Als de voorbereiding altijd zo ging, zal het me niet verbazen dat je een tijd geen winst rijdt.. Scheve mond
Maar in iedergeval wel gefeliciteerd met je goede punten! Haha!

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 22:43

LadyLuna schreef:
Als de voorbereiding altijd zo ging, zal het me niet verbazen dat je een tijd geen winst rijdt.. Scheve mond

Nee hoor, normaal zorg ik dat ik de week van tevoren wel normaal rij, het proefje geoefend (meestal uit mijn hoofd geleerd) en dat ik normaal geslapen heb.

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:08

Gefeliciteerd hoor! Nette punten!

how sweet can it be to be loved by you

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 07:36

gefeliciteerd, wat voor klasse reed je?

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Kelly_oud

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leiden,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:23

Heey Lieke!

Ja egt een top paardje he?? Tong uitsteken Haha! Misschien komt het wel dat ik erop ben gaan rijden hahahahaha Haha!.Nee hoor liek ik krijg het weer een beetje hoog in me bol , maar mooie punten hoor ennuh miles gaat niet mee Tong uitsteken Tong uitsteken Haha! hahhaha anders moet ik ---> Huilen <--- huile Haha! hahhaa.
Maar k gaat weer stoppen ik spreek je snel weer.....

Doeg xxjes kelly

P.S Sophie_kurk : Lieke rijd L1 Haha! zeg ik het maar ff voor lieke Haha!

~*~Dusty,,~*~Bruce,,~*~Irvin,, Me Sgatjjes(K)
(¯`·._.·[°o.O:+:Bruce:+:O.o°]·._.·´¯)
(·´¯`·.·(f) 9 Augustus 2005(f)·.·´¯`·)R.I.P (L)Bruce(L) Je blijft me Sgat 4 Life!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers