ZZGP wedstrijd Ermelo 25-04-03

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HocusTivoli

Berichten: 960
Geregistreerd: 18-01-04

ZZGP wedstrijd Ermelo 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 13:27

Ik ben gisteren naar de ZZGP wedstrijd in Ermelo geweest. Uiteraard om naar Olivi en Bart Bax te kijken. De eerste proef hadden ze 60%. De tweede ging een stuk minder. Veel foutjes en hij begon op een gegeven moment te stuiteren. Nu weet ik dus waar mijn Tivoli dat vandaan heeft! Haha! Ook nog Diederik van Sifhout met Paddox gezien. Wat een superbeest zeg! Wel een echt mannetje hij moest zich af en toe behoorlijk laten gelden. Maar Diederik rijdt hem super. Z'n vader was errug trots op hem. Wel leuk om te zien. Bij hun ging alleen ook de tweede proef een stuk minder. Verder nog naar Bart Bax en Orion gekeken. Die gingen ook erg goed. Vindt ik ook een erg mooi beestje. (zucht) Ik ben 's avonds maar weer hard aan het trainen gegaan, wie weet ooit....hihi.
Zijn er nog meer mensen wezen kijken gisteren?


x_Irisje_x

Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 14:12

nope, maar ik wens je heel veel suc6!

BloemBloem

Berichten: 16577
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 14:35

Ik ben er ook niet geweest, maar ik ben wel helemaal
gek van de hengt OLIVI..... Wat een kanjer. Jammer dat ik niet
wist dat er in Ermelo gereden werd. Anders was ik zeker naar
deze kanjer komen kijken.
Jij veel succes met het trainen van je paard

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:22

Ik wist niet dat ie moest rijden Lachen Haha dat stuiteren heb ik vaak gezien ja Lachen doet ie soms met traine ook idd!
Ik was idd ook helemaal fan van orion, alleen erg jammer is van hem dat hij vaak met een dik been staat Scheve mond

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:12


Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:54

Ja dat gaat alleen maar over de GP en PSG.
Maar veel succes hoor HocusTivoli!!

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:39

Wat gaat bart trouwens hart met Orion! hij rijd nu al lichte tour! en dat paard is geloof ik nog niet zo oud! word nog een topper! nu al bijna 68% maar dat paard straalt ook echt wat uit vind ik!
En bart trouwens ook met Prince Boy (Lancet) in de ZZ Licht, echt netjes, erg leuk paard, soms wat koppig op stal hihi, hij kan verrekes makkelijk lopen, maar t is zo'n slungel op stal Knipoog

HocusTivoli

Berichten: 960
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 10:30

stalleke schreef:
Wat gaat bart trouwens hart met Orion! hij rijd nu al lichte tour! en dat paard is geloof ik nog niet zo oud! word nog een topper! nu al bijna 68% maar dat paard straalt ook echt wat uit vind ik!
En bart trouwens ook met Prince Boy (Lancet) in de ZZ Licht, echt netjes, erg leuk paard, soms wat koppig op stal hihi, hij kan verrekes makkelijk lopen, maar t is zo'n slungel op stal Knipoog


Ja, ik weet nog dat hij er kort geleden ZZ Zwaar mee reed. Ja, het is echt een heel mooi paard. Prince Boy had ik helaas gemist daar moest hij 's ochtends mee rijden. En dan heeft hij natuurlijk Krawall ook nog! (zucht) Ik ben jaloers! Haha! Weet jij hoe het daar mee gaat? Daar gaat hij toch Grand Prix mee starten?

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:32

Ik Pb je wel even Haha!
Laatst bijgewerkt door stalleke op 27-04-04 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:33

Ik verplaats het even naar WD Lachen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers