Texel weekend

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pamba

Berichten: 257
Geregistreerd: 13-11-02
Woonplaats: Oudeschild- Texel

Texel weekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 09:50

24 en 25 april was het dan zover dat ik weer eens ging starten. De laatste keer voor mij was vorig jaar juli.
Vrijdagavond had ik mijn paard al ingevlochten en meteen geknot omdat ik zaterdag als eerste in mijn baan moest starten.
De eerste proef heb ik voor me zelf heel fijn gereden, de tweede proef ging helemaal niet ik kreeg mijn paard totaal niet meer rond en nageeflijk.
In mijn 2e proef bedacht ik opeens dat ik in mijn 1e proef helemaal geen achterwaarts had laten zien dom hè.
Zondag mocht ik weer als eerste starten en met het los rijden liep Lio het ene moment wel waar ik hem wilde hebben en het andere moment kreeg ik hem weer niet rond, dus mijn proef heb ik dan ook niet fijn kunnen rijden.
We moesten ook nog even springen had ik bedacht en het ging boven verwachting meestal gooien we wel wat balken naar beneden maar nu maar eentje en hebben we dus eindelijk een winstpunt en kunnen we gaan crossen!!!


hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 15:25

En wat voor punten had je in de dress?? En wat voor klasse reed je?? Was het ook een beetje mooi weer op Texel?? Nou in ieder geval super van die winstpunt in het springen!!! Toppie!!

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

pamba

Berichten: 257
Geregistreerd: 13-11-02
Woonplaats: Oudeschild- Texel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 11:23

het weer was super!!!
mijn punten waren 153 in deze proef ben ik mijn achterwaarts vergeten. en die andere proeven waren niet heel erg geweldig maar dat had ik al vertel 148 en 145 als ik me niet vergis. Ik ben iemand die liever de goede dingen onthou dan de slechte dingen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers