Wedstrijd gehad M2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Wedstrijd gehad M2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 19:56

Hallo allemaal,

Dit weekend was het nog niet zeker of ik wel zou starten i.v.m. het weer. Maar we zijn toch gegaan, gelukkig!
Eerst moest mijn zusje rijden in de L2 voor de laatste keer. De pony was dus al behoorlijk nat (van het zweet ), en tijdens de proef van mijn zusje eventjes bijgekletst met Stephanie (jaggie hier op bokt). Na de proef van mijn zusje kon ik meteen op Emeraldo, nog een tijdje rond gestapt. Want er zat nog ongeveer drie kwartier tussen, dus net te weinig om hem op de trailer te zetten, en teveel om door te rijden.

Na een tijdje toch opgepakt en zijn nek wat soepeler gemaakt. Bij mijn zusje liep hij niet echt actief, dus nu maar eventjes extra actief laten lopen, wat nog niet meeviel tussen de rondcrossende B-ponytjes *LOL* .

Uiteindelijk mocht ik de ring in als eerste van de M2. Ik merkte dat ik net iets te lang had losgereden, wat de spetters waren er een beetje vanaf. In de proef zaten geen aparte foutjes, de midden- en uitgestrekte draf konden beter, travers was goed, schouderbinnenwaarts was goed, keertwendingen waren netjes en op de galoponderdelen moet ik altijd scoren! Er zaten dus eigenlijk geen foutjes in, maar het was gewoon een braaf proefje, een beetje saai dus.

Ik heb hem nog een half uurtje uitgestapt en ondertussen stiekum naar de andere proefjes gekeken waaronder die van jaggie.

Ik wist zelf niet zo goed wat ik van de punten moest verwachten, omdat dit de 4e proef is die ik rij in de M2.
Er reden 9 deelnemers mee, en er waren 3 prijzen, ik was nummer 3 met 157 punten, jaggie hier op bokt was 2e, en een ander iemand op bokt (welshcoco?) was eerste! Ik wist jammer genoeg niet dat deze bokker ook meedeed...

Maar ik kan dus wel tevreden zijn over dit resultaat, de volgende keer iets meer spetteren in Lieshout de 13e maart!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2


Blijenata
Berichten: 371
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:18

Je kan zeker trots zijn op zo'n prestatie, toch weer een winstje binnen.

Als alle mensen met hun gebreken, zichzelf bekeken,
dan zouden ze het praten over andere wel laten.

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:56

ja idd,super goed toch

how sweet can it be to be loved by you

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:11

Leuk wer een winstpuntje! Op naar de Z Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

haffies4ever

Berichten: 126
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: In de paardenstal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 16:41

Gefeliciteerd! Je hebt nog wel een winstpuntje!

Haha! Hallooooow Haha!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 17:39

Gefeliciteerd!

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 8 bezoekers