verjaringsregeling KNHS

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PSvanLot

Berichten: 10116
Geregistreerd: 12-03-19

verjaringsregeling KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-22 20:40

Zijn er mensen de ervaring hebben met de verjaringsregeling bij de KNHS?

Ik ga na 3 jaar weer starten met mijn paard en heb dispensatie aangevraagd bij de KNHS.

Ik heb geen idee hoeveel klassen je dan lager mag starten.

We waren ZZL + 1


Muronia

Berichten: 19407
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: verjaringsregeling KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 21:21

Poeh gaat de verjaring na 3 jaar al in? Ik heb gebruik gemaakt van de verjaring, maar dat was na meer dan 10 jaar. Ik was ZZ-L + wp en Z2 + 16 met een ander paard. Daardoor mocht ik geen B meer starten. Na een lange wedstrijdpauze (meer dan 10 jaar dus) wou ik met een jong paard starten. Ik heb toen dispensatie aangevraagd maar dat bleek niet nodig ivm verjaring.

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje

PSvanLot

Berichten: 10116
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-22 21:26

Muronia schreef:
Poeh gaat de verjaring na 3 jaar al in? Ik heb gebruik gemaakt van de verjaring, maar dat was na meer dan 10 jaar. Ik was ZZ-L + wp en Z2 + 16 met een ander paard. Daardoor mocht ik geen B meer starten. Na een lange wedstrijdpauze (meer dan 10 jaar dus) wou ik met een jong paard starten. Ik heb toen dispensatie aangevraagd maar dat bleek niet nodig ivm verjaring.


Na drie jaar niet gestart te zijn geweest met hetzelfde paard, dan moet je het aanvragen.

Ik mag nu idd ook weer B starten ipv L1. Dat hoef je idd niet aan te vragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Julia96_, GrapeshotBot en 7 bezoekers