Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
rien10 schreef:Jawel, gevonden: https://www.knhs.nl/webshop/apps/knhs-d ... oeven-app/
rien10 schreef:Dat is toch geen wereld bedrag?
ingvdh schreef:Die app moet je ook zelf inspreken. Die is dus niet kant en klaar. Daarnaast heeft de KNHS de weallride proeven niet in de app staan.
Wat je zou kunnen doen is op youtube zoeken naar een filmpje van iemand die deze proef rijd en luid en duidelijk voorgelezen wordt, het geluid hiervan omzetten naar MP3 en deze op jouw telefoon zetten.
Brainless schreef:rien10 schreef:Dat is toch geen wereld bedrag?
TS is 14 jaar, dus dat is dan best een groot bedrag voor die leeftijd.
Evt toch even iemand vragen hem voor te lezen (en gelijk op te nemen) dan klopt het tempo van het voorlezen ook met het tempo van je paardje.
rien10 schreef:Zeker, met haar leeftijd had ik even geen rekening gehouden. Dat is meer dan je per uur verdient, voor 5 minuten proefje. Ja,dan snap ik dat je dat niet wilt.
Sorry TS. Foutje van mij
Ja, iemand laten inspreken? Een paar keer oefenen? Of eerst je proef opnemen, dan zelf op het tempo van jouw pony inspreken? Is dat een idee?
Hinnik12 schreef:Roodvos schreef:In dat geval is er een ouderwetse, maar effectieve methode: de proef uit het hoofd leren.
Haha heb ik al geprobeerd is half gelukt want ik had het uit mijn hoofd geleerd, en toen was ik het proefje aan het rijden en toen wist ik het niet meer...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers