Twee ruiters op 1 pony starten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lunapower
Berichten: 63
Geregistreerd: 08-10-18

Twee ruiters op 1 pony starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-20 09:34

Hallo!

Ik heb misschien eindelijk een verzorgpony gevonden en daar zou ik na wat oefening ook mee op wedstrijden mogen! Nu liep ik wel tegen een puntje aan, namelijk er was ook tegen iemand anders gezegd dat die de pony mocht rijden en omdat we elkaar best wel goed kennen vond zij het het heel gezellig. Echter, zij zou ook graag wedstrijden rijden. Mag je met twee ruiters op één pony rijden. (Natuurlijk hebben we dan allebei onze eigen startkaart, ik heb het regelement doorgelezen, maar ik kon niks vinden.)

Dit gaat over dressuur en springen. We willen allebei springen, maar je bent toch eerst een winstpunt dressuur nodig. :)


capopjekop

Berichten: 30644
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Twee ruiters op 1 pony starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 09:37

Ja hoor. Je moet alleen goed plannen zodat het voor de pony ook leuk blijft. Als jullie beiden 2 dressuurproeven op een dag willen starten wordt het voor de pony een lange dag

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Twee ruiters op 1 pony starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:42

Dat is geen probleem.

Een pony mag alleen maar 4x op een dag starten. Dus allebei 2x dressuur en nog een keer springen mag niet.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers