Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 09:38

Is er iemand hier die wel eens een We All Ride proefje heeft gedaan? Ik ga komend weekend eentje opnemen, aangezien we inmiddels Z1 mogen starten en ik graag eens feedback zou ontvangen. We gaan Proef 3 doen (MiddelZwaar van de Hoefslag@home competitie). Ben wel benieuwd naar ervaringen en of de beoordeling een beetje gelijk staat aan die van de KNHS?

Flicka (Silberstern x Master Imladris) B+10 L1+12 L2+12 M1+11 M2+10 Z1*
Flicka12 @ [ITP] Haflinger Flicka voor de lens van Nikki de Kerf

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 09:44

Voor de jury's onder ons: Ik heb mijn account van de week geactiveerd maar ga ik nu vanzelf mail krijgen als ik proefjes toegewezen heb? Ik kan voor nu ook namelijk nergens de link vinden om naar mijn persoonlijk dashboard te gaan.

Horse Power Chiquita Mifemme Perfect Present Souvenir †

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 09:59

Caritas schreef:
Filmpje nummer 2 vanmiddag laat ingestuurd en net de uitslag al, dit keer 179,5 dus er zit een stijgende lijn in. *\o/* super blij en weer fijn commentaar.
Ik sta met de paarden bij een boer en heb geen stalgenootjes. Gelukkig, zeg ik altijd maar in dit geval is het misschien helaas.

Wat snel zeg! En wat fijn dat jullie de stijgende lijn weer te pakken hebben!

Romanoff, die zou je officieel vandaag terug moeten krijgen. Geloof dat als je ze tegen het einde van de middag niet hebt ik weer even een berichtje zou doen aan de KNHS. Laatst was het hier bij iemand ook verkeerd bevestigend qua ontvangen.

Pathos aus der Schuetzenden Hand
L2+10 PR 200 / M1+12 PR 197 / M2+10 PR 208,5

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 10:32

SteffiiY schreef:
Voor de jury's onder ons: Ik heb mijn account van de week geactiveerd maar ga ik nu vanzelf mail krijgen als ik proefjes toegewezen heb? Ik kan voor nu ook namelijk nergens de link vinden om naar mijn persoonlijk dashboard te gaan.

Dat probleem had ik ook, dat ik die to do list/persoonlijk dashboard niet kon vinden. Ik heb contact opgenomen met de KNHS, die zeiden dat je automatisch gemaild wordt als je proeven toegewezen hebt gekregen en dat de to do list dan ook zichtbaar wordt.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 10:44

SteffiiY schreef:

Ja, je krijgt vanzelf een mail. Er staat dan in de titel "1 nieuwe rechteraanvraag". In de mail staat in link waar je op klikt en dan kom je bij je to do.

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 11:55

linda2008 schreef:
PSvanLot schreef:
Je krijgt er nu nog maar een per keer, tenminste dat was de opzet. Dan kun je het meteen afwerken haha.

dat klinkt goed :j hoe werkt dat nu voor jullie dan? Zit er wel nog bij knhs iemand die proeven te verdelen aan de juryleden? Of kunnen jullie nu zelf aangeven “ik ben vanavond beschikbaar dus ik pak er even een paar” ofzo?

Tot nu toe krijg je een berichtje dat er een proef voor je klaarstaat. die kun je dan meteen beoordelen. De punten en beoordeling gaan ook direct naar de deelnemer, niet meer via de KNHS.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 11:58

Ik denk dat met dit nieuwe systeem we ook een deel 2 van ons topic mogen gaan maken aangezien we nu op pagina 501 beland zijn.

Eigenlijk een mooi moment, nieuw systeem, nieuw topic, we sluiten een mooi hoofdstuk met klaar zitten op woensdag 9 uur af en het refreshen daarna en beginnen met iets wat nog een beetje onbekend is. Maar tot nu toe bevalt het mij heel erg goed! Het is even wennen maar ik denk dat het uiteindelijk fijner werkt.

Vera Alweer 5 jaar mijn liefste verzorgpony <3
:# B+16~L1+12~L2+10~M1+1 :#
[ITP] Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 11:59

Geven jullie dan wel je beschikbaarheid op? Of moet je binnen een bepaalde tijd reageren op het mailtje?

Ik vind het echt heel mooi hoe snel je je proef beoordeeld terug krijgt.

En voor mezelf dat ik gewoon niet hoef te plannen wanneer ik de proef ga rijden.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:01

Marjolein schreef:
Geven jullie dan wel je beschikbaarheid op? Of moet je binnen een bepaalde tijd reageren op het mailtje?

Ik vind het echt heel mooi hoe snel je je proef beoordeeld terug krijgt.

En voor mezelf dat ik gewoon niet hoef te plannen wanneer ik de proef ga rijden.

Tot nu toe niets door hoeven geven.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:03

Voor wat ik begrepen heb krijg je er max 10 per week tenzij je anders doorgeeft als jury. Verzoek was om als je iets binnen krijgt het binnen 3 dagen te beoordelen.

FNRS Jury t/m F20, Zilver opleiding, A-proeven, VA en OS
KNHS Jury Bixie-proeven, BB t/m L2 dressuur
Zecchino v. Oscar B+13 | L1+10 | L2+10
Rood hoort op 31 en blauw hoort op 66

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:29

ynskek schreef:
Voor wat ik begrepen heb krijg je er max 10 per week tenzij je anders doorgeeft als jury. Verzoek was om als je iets binnen krijgt het binnen 3 dagen te beoordelen.

Ik heb nog geen tijd gehad om te kijken, kan je ook aangeven wanneer je kan beoordelen? Want ik heb alleen op vrijdag, zaterdag en zondag tijd. Door de week werken en paard rijden.
Dus als ik er op maandag krijg, dan kan ik die pas vrijdag doen.

Beauti L2 + 10
FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 13:02

Tilmar schreef:
ynskek schreef:

Ik heb nog geen tijd gehad om te kijken, kan je ook aangeven wanneer je kan beoordelen? Want ik heb alleen op vrijdag, zaterdag en zondag tijd. Door de week werken en paard rijden.

Daar moet je even de knhs voor contacten wat daarin te regelen valt

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 14:18

Ik ben wel benieuwd wanneer ik mijn eerste filmpjes krijg om te beoordelen. Dinsdag meteen geregistreerd in het nieuwe systeem en lijkt een heel gebruiksvriendelijk systeem. Heb wel weer zin om te beoordelen.

Fabulous Faline Dressuur B+16 L1+27 L2+11 M1+32 M2+27 Z1+11!! Springen BB, SGW B+7
Dressuur jurylid M

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 14:31

MerelV schreef:
Ik ben wel benieuwd wanneer ik mijn eerste filmpjes krijg om te beoordelen. Dinsdag meteen geregistreerd in het nieuwe systeem en lijkt een heel gebruiksvriendelijk systeem. Heb wel weer zin om te beoordelen.

Mijn filmpje is al doorgestuurd naar een jury, dus dat zal jij dan in elk geval niet zijn :P

Ondanks dat we nu een mail krijgen als je resultaat bekend is in paardrijden.nl, betrap ik mezelf er toch op dat ik af en toe inlog en spiek :') Ik kreeg vanochtend vroeg dus een mailtje van paardrijden.nl, dus ik dacht dat hij nu al was nagekeken. Was het een mailtje dat het filmpje was geaccepteerd :+

Nelis B+10 PR 192,5 - L1+10 PR 196,5 - L2+11 PR 202 - M1+9 PR 196.5

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 14:36

KirstenHorse schreef:
Ik kreeg vanochtend vroeg dus een mailtje van paardrijden.nl, dus ik dacht dat hij nu al was nagekeken. Was het een mailtje dat het filmpje was geaccepteerd :+

Hahaha flauw _O-

Max B+10 L1+4 | Gavantos B+0 | Akyra B+8

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 17:25

Tilmar schreef:
ynskek schreef:

Ik vraag me ook af of je als jury gemakkelijk filmpjes af kunt wijzen omdat de tijd ontbreekt.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 18:39

Leuk om te lezen dat de juryleden elkaar hier ook kunnen helpen met hoe het nieuwe platform werkt, net zoals de deelnemers... super leuk :D

Wie opent er een nieuw topic? Kunnen we eindelijk naar een normale titel :P haha ik ben niet zo creatief (en heb alleen telefoon) dus wie wil..... ;)

Morgenochtend gaan wij filmen, ik was er eventjes klaar mee, maar nu heb ik er toch wel weer super veel zin in :o :):)

Raika (v. Brijol) B+16 PR 198 / L1+10 PR 196,5 / L2+10 PR 195,5 / M1 startgerechtigd
Rixx Jupiter Insta: Fjorden.raika.rixx

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 20:04

Ik hoorde vanmiddag iemand die z'n proefje had ingestuurd en 2 uur later al de punten terug had. Echt bizar snel!

Ik wacht nog vrolijk op die van de 26e :P

Ivana (Atleet x Renovo), M1+3
Zensation (v.Scandic), Z2+2 - *Verkocht* Whitney (v.Gribaldi), *Verkocht*
"Hoe meer kwaliteit het paard heeft, hoe meer kwaliteit hij van de ruiter eist."

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 20:16

Met het nieuwe topic kan dan gelijk alle standaard info in een openingspost :=

Ik zou het morgen wel kunnen doen, heb een laptop. Maar misschien lukt het iemand vanavond nog?

Magic_lover, wauw! Het wordt dan bijna net als echt op wedstrijd :')

Pathos aus der Schuetzenden Hand
L2+10 PR 200 / M1+12 PR 197 / M2+10 PR 208,5

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 21:20

magic_lover schreef:
Ik hoorde vanmiddag iemand die z'n proefje had ingestuurd en 2 uur later al de punten terug had. Echt bizar snel!

Klopt, ik had gisteren ook binnen een paar uur al m'n resultaat terug. Super fijn!

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 21:24

Ik heb net rond 19.30 er een binnen gehad. Ben gecrashed op de bank dus het wordt morgen ochtend.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 21:25

Ik heb 9 oude gekregen van november. Kan ik niet mee inloggen op de site... Hopelijk morgen opgelost.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 21:36

magic_lover schreef:

Ik heb gisteren in de vroege avond ingeleverd en nu nog niets gehoord. Hoelang zal de normale wachttijd zijn? En wat is te lang? Niet dat ik 1 dag te lang vind maar ik ben wel benieuwd naar "het nieuwe normaal".

Vera Alweer 5 jaar mijn liefste verzorgpony <3
:# B+16~L1+12~L2+10~M1+1 :#
[ITP] Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 21:40

Er is geen nieuwe normaal.

Je krijgt een proef (of een paar) en wanneer je tijd hebt beoordeel je ze. Net zoals voorheen. Sommige zullen super snel zijn, anderen zullen er een week overheen laten gaan en sommige zullen om wat voor reden dan ook niet beoordeeld worden en dan naar een ander verstuurd worden.

Het komt wanneer het komt, sommige hebben geluk en anderen moeten enorm lang wachten.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 21:46

Ik heb net mijn filmpje ingestuurd, wat een gemak! Zeker in vergelijk met de 'oude' app.

Kadjar <3 Vincent Maranello x Vivaldi L § Rhodos <3 Flemmingh x Zuidpool gepensioneerd bospaard § Gideon <3 Tuschinski x OO Seven x Ferro 17-09-2018 Y;(
[ITP] Gideon - Tuschinski x OO Seven van veulen tot heus rijpaard