Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
estell__

Berichten: 952
Geregistreerd: 31-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 15:59

helmab schreef:
mijn eerste proefje opgestuurd (als het goed is gegaan) weet iemand hoe je kan zien of je filmpje goed is ingestuurd?

Niet. Als je dat zeker wil weten moet je de KNHS appen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:07

xApple schreef:
Mijn 1e proef ever kreeg 164 punten. :') Ik weet wel dat het nog geen winst waard was maar er stond bij dat mijn paard (fjord) de hele proef in draf onregelmatig was.. Helaas geen verbeterpunten er bij gezet ofzo. Nouja volgende keer beter.


Oh, hoe vind je hem zelf lopen dan? Ik vind 164 nog hoog voor een onregelmatig paard, in een gewone wedstrijd wordt je uitgebeld..

MarryAnneR
Berichten: 695
Geregistreerd: 14-11-06
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:08

bobje26 schreef:
xApple schreef:
Mijn 1e proef ever kreeg 164 punten. :') Ik weet wel dat het nog geen winst waard was maar er stond bij dat mijn paard (fjord) de hele proef in draf onregelmatig was.. Helaas geen verbeterpunten er bij gezet ofzo. Nouja volgende keer beter.


Oh, hoe vind je hem zelf lopen dan? Ik vind 164 nog hoog voor een onregelmatig paard, in een gewone wedstrijd wordt je uitgebeld..


En terecht

ginatje

Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:12

Dat je überhaupt een proef rijdt met een onregelmatig paard.. Dat moet je zelf toch merken? En mocht het zijn dat je het zelf niet voelt, heeft de filmer het niet gezien? Of de jury ziet het verkeerd, maar dat betwijfel ik.. Dan zijn 164 inderdaad nog (te) veel punten.

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:13

estell__ schreef:
helmab schreef:
mijn eerste proefje opgestuurd (als het goed is gegaan) weet iemand hoe je kan zien of je filmpje goed is ingestuurd?

Niet. Als je dat zeker wil weten moet je de KNHS appen



Dank je nou ik hoop er op(moet nu gaan werken zal ze appen, dank voor je antwoord)

estell__

Berichten: 952
Geregistreerd: 31-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:43

helmab schreef:
Dank je nou ik hoop er op(moet nu gaan werken zal ze appen, dank voor je antwoord)

Ik heb het idee dat het meestal wel goed gaat hoor. En anders krijg je een mail

Eveline77

Berichten: 323
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Schoonhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:54

estell__ schreef:
helmab schreef:
Dank je nou ik hoop er op(moet nu gaan werken zal ze appen, dank voor je antwoord)

Ik heb het idee dat het meestal wel goed gaat hoor. En anders krijg je een mail



Bij mij is het 1x niet goed gegaan, maar heb toen geen mail gehad hoor. Dus dat zegt niet alles. Maar idd, meestal gaat het gewoon goed hoor.

Helaas een refreshdag zonder resultaat... misschien morgen de punten van 2 juli. Houdt het spannend.

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 17:44

Heb vandaag de hele dag door veel leuke reacties op 'mijn' hoefslag artikel mogen krijgen, dus dat was wel tof :D
https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... issen.html

Onze one minute of fame :')

estell__ : snap wel dat een nieuwe klasse extra spannend is, zou ik ook hebben haha. Hopelijk heb je een beetje vlot punten!

Friesam: leuk voor het eerst op pad, ik rij dus ook een 'ander' ras en ik ben op het meetmoment hetzelfde gepunt als de meerderheid online :D veel succes, en geniet ervan!

xApple: onregelmatigheid duidt meestal wel op pijn bij het paard, dus ik zou daar wel zelf even serieus naar kijken of anders iemand die er verstand van heeft. En dus eerst uitzoeken voor je weer gaat rijden/online starten.

Ik heb vandaag weer fijn gereden. Wel helemaal natgeregend. Je kan niet alles hebben :+ Zondagochtend dus filmen, en wel weer echt zin in! Heb het idee dat we nu rap beter op elkaar ingespeeld raken en zou leuk zijn als dat ook gaat tonen met de proef haha.

estell__

Berichten: 952
Geregistreerd: 31-07-09

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 18:12

Wat een tof artikel urosa! En wat heftig zeg.. jeetje ik vind het knap hoe je ermee om gaat

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 18:25

Even vergeten in wat voor omgeving ik dit geplaatst heb. :') Mijn instructrice (tevens jurylid) was erbij dus het komt helemaal goed.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 19:14

Hier de punten van de wedstrijd van vandaag terug, zondag ingestuurd. Ik had tussen de 170 en 180 verwacht en gehoopt dat het wellicht meer waard was, maar helaas. Terecht 177.5 punten en best wat commentaar. Morgen weer les en dan kunnen we dit weekend weer filmen.
Op wedstrijd was ik al twee jaar niet geweest, maar volgens mij word ik wel ongeveer hetzelfde beoordeeld. Ik heb nu wel de overstap naar de L1 gemaakt met het online starten.

roosjenat

Berichten: 1489
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 19:16

Ik heb ook mijn punten terug van 9 juli! Heb 186,5 in de B. Dus nu B+13 alweer.


Ook erg leuk en positief commentaar, heel blij mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 19:27

xApple schreef:
Even vergeten in wat voor omgeving ik dit geplaatst heb. :') Mijn instructrice (tevens jurylid) was erbij dus het komt helemaal goed.


Ik ben van mening dat het allemaal minder 'extra' eruit ziet (zoals een middendraf) maar onregelmatig heb ik nog niet eerder gehoord. Ik hoop dat de jury het fout gezien heeft, misschien kun je de KNHS vragen om een her beoordeling als je het zelf niet zo vindt?

PSvanLot

Berichten: 10138
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 20:02

bobje26 schreef:
xApple schreef:
Even vergeten in wat voor omgeving ik dit geplaatst heb. :') Mijn instructrice (tevens jurylid) was erbij dus het komt helemaal goed.


Ik ben van mening dat het allemaal minder 'extra' eruit ziet (zoals een middendraf) maar onregelmatig heb ik nog niet eerder gehoord. Ik hoop dat de jury het fout gezien heeft, misschien kun je de KNHS vragen om een her beoordeling als je het zelf niet zo vindt?


Geloof niet dat de KNHS akkoord gaat met een her beoordeling, dat zou iig heel bijzonder zijn.

Dee_Es

Berichten: 3664
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 20:15

Mooi artikel urosa! Hoop dat jullie samen de Z gaan halen.

Apple wat vervelend. Enig idee waarom de jury dat dacht? Zat er een hakkeltje in de draf? Dus niet kreupel maar bv net wat strak in de rug waardoor er een hakkeltje ontstaat?

Ik heb het idee hetzelfde beoordeeld te worden online maar was een jaar geleden dat ik voor het laatst had gestart. Morgen naar een meetmoment dus dan kan ik het beter vergelijken ;)

lshannah
Berichten: 417
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: 075

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 20:47

Ik heb m’n punten van 9 juli binnen en helemaal blij. Doel was een x twee winstpunten te rijden en dat is gelukt! Zat al steeds meer een stijgende lijn in, helemaal top.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 20:48

Zie jij het zelf terug in het filmpje? Of helemaal niet? Niet fijn om zo een proef terug te krijgen. Heb je het filmpje nog doorgestuurd naar je instructeur?

Hier ook net de punten terug (om 5 uur nog niet dus ze werken fijn flexibel bij de KNHS). 202 punten met fijn commentaar, hoger dan verwacht. Wel de opmerking dat de verruimingen meer mogen. Lastig want ik had het gevoel ze dit keer echt meer gereden te hebben.

Meetmoment van morgen is afgelast vanwege de regen. Erg jammer want ik ben wel benieuwd of we dit op vreemd terrein ook kunnen.

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 20:53

Ik heb vandaag weer geappt over mijn filmpje, 2 weken verder en again geen punten. Vorige keer een maand gewacht. Ben op de lijst gezet en krijg binnen 3 werkdagen bericht. Uitzingen tot dinsdagmiddag dan maar..

PSvanLot

Berichten: 10138
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 21:12

Ik heb B proeven binnen gekregen van 18 juni en 25 juni en een setje alles door elkaar van 25 juni.

Ghostattack

Berichten: 11238
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 21:13

Hier ook van 9 juli terug ineens! 188 punten, heel tevreden mee! Zeker omdat we dus samen vlak voor de proef onderuit gegaan zijn :o

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 21:33

PSvanLot schreef:
Ik heb B proeven binnen gekregen van 18 juni en 25 juni en een setje alles door elkaar van 25 juni.

M1 25 juni? Daar wacht ik op :o

_Gerdien_
Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-11

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 22:26

Hier een krappe WP L1 paarden event 9 juli.
Dit was voor mij t eerste online event. Keurig protocol en leuk commentaar, precies zoals ik m zelf ook had aangevoeld.
Ik weet niet of het jurylid hier meeleest, maar hartstikke bedankt!

Mijn hengstveulen stal de show in de paddock naast de rijbak :+

Succes iedereen die wacht op punten/protocol.

wythlove

Berichten: 701
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 23:12

Wij hebben vanavond gefilmd. Bak nat, paard nat, regen. Ook geen ideale omstandigheden, maar pony deed haar best.

Gefeliciteerd met jullie punten .

Ps. Wat kan er heftig gereageerd worden over iemand die zegt dat haar paard onregelmatig werd genoemd door de jury.

CharleyT
Berichten: 3989
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 06:36

bobje26 schreef:
xApple schreef:
Even vergeten in wat voor omgeving ik dit geplaatst heb. :') Mijn instructrice (tevens jurylid) was erbij dus het komt helemaal goed.


Ik ben van mening dat het allemaal minder 'extra' eruit ziet (zoals een middendraf) maar onregelmatig heb ik nog niet eerder gehoord. Ik hoop dat de jury het fout gezien heeft, misschien kun je de KNHS vragen om een her beoordeling als je het zelf niet zo vindt?


Een herbeoordeling?, wat denk jezelf. Dan is het hek van de dam vermoed ik, en wordt de KNHS overspoeld met verzoeken om ''herbeoordeling''. Zie het niet gebeuren.(volgens mij ook reglementair onmogelijk)

elin2412
Berichten: 59
Geregistreerd: 14-07-14

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 07:21

Knhs is wel weer bij zo te merken. Ik heb nu ook al punten en protocol terug van evenement van afgelopen donderdag. Ik had het maandag avond ingestuurd. Het was l2 paarden. Onwijs leuk jury commentaar. En weer twee mooie winstpunten erbij.