Hoogste wat een Quarter dressuur heeft gestart?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gabon

Berichten: 1208
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Diemen

Hoogste wat een Quarter dressuur heeft gestart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-20 19:26

Hallo,
Wie weet waar je kan vinden wat het hoogste is wat een Quarter gestart heeft in de dressuur? Of een Quarter bijv wel eens grand prix heeft gelopen?
Ik ga met mijn overbouwde Quarter B starten. Ik weet van een oud stalgenootje dat ze Z heeft gestart. Maar kan het zelf verder niet vinden..
(Mijn New Forest kocht ik toen hij 4 jaar was, toen zijn we de eerste maand 3 keer omgevallen omdat hij plat de bochten door ging. Daarna kreeg hij in de paddock een blessure, spat door trauma. We hebben altijd western gereden. Toen heb ik een dressuur hoofdstel en dressuur laarzen uit de prullenbak gevist, soort wintec zadel er op, tussendoor nog met lesklanten lopen en toen is het gelukt om als 18 jarige pony een punt in het Z1 te halen tussen de paarden. Nu is hij met pensioen, op naar de volgende uitdaging)

http://www.v4h.nl/ Dressuur, grondwerk, dubbele lijnen, western, zitles en SURE FOOT
Op mijn paard in Aalsmeer of op lokatie.
https://www.voordekunst.nl/projecten/14 ... ne-masters


NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 19:35


That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....


troi
Berichten: 16984
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 02:38

Ze hebben hun gangen niet mee op hoger niveau. De oefeningen zijn geen probleem en menig gewoon quartertje loopt tijdens de western training nette zijgangen, renvers, wissels, piaffe ( als afwisseling tov de spin) etc. Maar hij blijft vlak lopen, dat krijg je er niet uit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CharleyT, Iris_123, onpaard, Vagabondo en 16 bezoekers