Niet durven te starten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 18:17

Y123 schreef:
Canon schreef:
Je kunt altijd een deal sluiten met een manege of stal in de buurt dat je daar een les meerijdt of een les rijdt met jouw instructrice/instructeur. Heb ik gedaan om te testen hoe die van mij in een vreemde omgevingen zou reageren, zonder direct op wedstrijd te moeten..



Dat is dus precies wat ik wil doen!
Maar het probleem is dat de stal/manege waar ik op sta de enige manege in de buurt is.
Best jammer... mast bedankt voor uw goed uitgelegde reactie ;)


Geen dank hoor :D Ik hoop dat je wat vindt dat kan!
Ik heb er jaren terug over nagedacht op een manege met de mijne eerst FNRS te starten om op te bouwen.. Inmiddels is dat er bij mij niet van gekomen. Maar anders gewoon impuls starten als je echt niet zeker bent zou ook iets kunnen zijn.. Dan krijg je net als een officiƫle wedstrijd tips van de jury en weet je meteen of het wat voor jullie is, zonder direct nare punten eraan over te houden. Er zijn veel meer mogelijkheden dan alleen maar wel, of niet starten. Daartussen kan nog zo veel! ;)

Y123
Berichten: 59
Geregistreerd: 24-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-19 22:58

Nico12 schreef:
Een wedstrijdje zou ik echt uitstellen. Als je meer overtuigd bent een BB c.q oefendressuur. Om te beginnen een andere instructrice, eentje die hem voorwaarts krijgt, ga bij voorkeur na zo'n instructeur c.q instructrice heen, dus geen pottekijkers. Als je paard gezond is en harnachement ok, dan is i.e. verwend en verpest, je paard heeft niets te willen, jij wilt / instructeur helpt je op weg door het voor te doen. Voorkeur is een instructeur/ instructrice die veel zadelmak maakt, voorwaarts. Wedden dat je paard voorwaarts gaat als je met 2 en bent.



Hij is niet verpest, hij vind het gewoon niet zo leuk.

Y123
Berichten: 59
Geregistreerd: 24-05-18

Re: Niet durven te starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-19 23:01

Dankjulliewel allemaal :D maar verdere reacties zijn niet meer nodig want ik ben er al uit.