Tips en tricks nodig!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xelinexx

Berichten: 46
Geregistreerd: 29-11-18

Tips en tricks nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-19 20:25

Hoi ik ben Eline en ik ga over een paar dagen mijn eerste wedstrijd rijden! :):) Nu heb ik dus de vraag heb je nog Tips of tricks? Bijvoorbeeld dat je dat gene echt niet mag vergeten zoals een pony! haha! :D Maar ik sta open voor alles!
Groetjes Eline :)

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Re: Tips en tricks nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:28

Rij goed de hoeken in en rij netjes op de letters! Je voltes mooi rond en bereid al je oefeningen goed voor. Zoals ga je van stap naar draf.. laat dan zien dat je eerst even doorzit en je pony dan over laat gaan in de stap.

Ohja en goede been lichtrijden, kleine dingetjes maar vaak heel belangrijk. En vooral veel plezier hebben!! Of het nu goed of slecht gaat zolang je er maar plezier in hebt!

xelinexx

Berichten: 46
Geregistreerd: 29-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-19 20:34

Deempjexxx schreef:
Rij goed de hoeken in en rij netjes op de letters! Je voltes mooi rond en bereid al je oefeningen goed voor. Zoals ga je van stap naar draf.. laat dan zien dat je eerst even doorzit en je pony dan over laat gaan in de stap.

Ohja en goede been lichtrijden, kleine dingetjes maar vaak heel belangrijk. En vooral veel plezier hebben!! Of het nu goed of slecht gaat zolang je er maar plezier in hebt!

Heel erg bedankt ik ga erop letten! _/-\o_

Tinkerbello
Berichten: 35
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:40

Spannend! Ken je je proef al een beetje? Teken 'm eens een paar keer uit op papier om te oefenen.
Maak een lijstje van spullen die je mee moet nemen of leg ze alvast klaar, zodat je op de dag zelf daar niet meer om hoeft te stressen.
Trek een trainingsbroek aan over je witte rijbroek, zodat ie niet al vies is voordat je mag rijden.

Heel veel plezier! :)

Monique1963

Berichten: 8628
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Tips en tricks nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:55

Leuk dat je dat gaat doen. Spannend! Mijn tip, neem iemand mee die jou kan filmen. Daar leer je achteraf heel erg veel van en het is natuurlijk leuk om terug te zien!

xelinexx

Berichten: 46
Geregistreerd: 29-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-19 21:10

Tinkerbello schreef:
Spannend! Ken je je proef al een beetje? Teken 'm eens een paar keer uit op papier om te oefenen.
Maak een lijstje van spullen die je mee moet nemen of leg ze alvast klaar, zodat je op de dag zelf daar niet meer om hoeft te stressen.
Trek een trainingsbroek aan over je witte rijbroek, zodat ie niet al vies is voordat je mag rijden.

Heel veel plezier! :)

Heel erg bedankt ik vind het zeker fijn een lijstje bedankt voor de tip! Een meisje heeft me de proef gestuurd en ik ga nog op mijn verzorgpaard rijden om die proef te oefenen! :)

xelinexx

Berichten: 46
Geregistreerd: 29-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-19 21:11

Monique1963 schreef:
Leuk dat je dat gaat doen. Spannend! Mijn tip, neem iemand mee die jou kan filmen. Daar leer je achteraf heel erg veel van en het is natuurlijk leuk om terug te zien!

Ja altijd leuk ja! Ik ga het gelijk vragen bedankt! :))

Lolatjuuh

Berichten: 21
Geregistreerd: 11-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 20:58

niet te veel naar andere kijken hoe 'goed' hun het doen, want dan wil je het automatisch beter dan hun doen. ga mee met de flo!

veel plezier nog! *\o/*

lizzylisbet

Berichten: 12
Geregistreerd: 09-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 10:05

Niet te veel druk maken, probeer jezelf kalm te houden en je focus te behouden