[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 21:36

Ah echt super balen..
Wil niet vervelend doen, maar mijn oude bijrijdpaard had linksachter een blessure..

Hier vandaag voor t eerst weer gereden, zadel aangepast, en een fantastisch sjouwend paard onder mijn kont. Hopelijk blijft dat zo en kan ik weer eens op wedstrijd dit jaar :)

Verder krijg ik de super gave kans om 1 van de andere merries onder mijn hoede te nemen als ze straks weer ruitermak is :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 09:30

melissa_93 schreef:
Veertje inderdaad van die blauwe voertonnen eronder.
Hopen dat de DA kan vinden waar de oorzaak zit!

Sterre fijn dat je zadel is aangepast, hopen dat jullie nu weer lekker verder kunnen trainen!
Gaaf dat je er nog 1 bij gaat rijden! Wat voor een is het?

Welkom imaginerum, en dat zijn zeker hele mooie punten!

Lara het is dat je totaal de andere kant van het land woont maar anders had je zo een keer mee kunnen gaan als ik moet jureren

Danique succes in de L! En wellicht zien wel elkaar wel eens op cc

Ja ben heel erg blij. Nu weer beetje voorzichtig oppakken, want we denken dat het een eventuele rug spier kwestie was. Fysio komt er nog bij, maar donderdag liep ze super. Vrijdag weer heerlijk op buitenrit geweest. En vanavond maar weer eens kijken hoe en wat :)

De andere merrie is een Vitens x Ahoy van 8 jaar. Is ooit beleerd geweest, maar is nu al weer een aantal jaar niet bereden geweest. Dus ben zelf nu lekker bezig met longeren en grondwerk etc. Voor de stappen verder ga ik samen met mijn instructrice aan het werk.

Schrijven is ook erg leuk, zou t binnenkort zelf ook weer eens willen doen, wou laatst in Eibergen maar op zaterdag hadden ze al voldoende mensen.

Vera: balen zeg.. maar opzich fijn dat ze wel weer goed loopt. Ben benieuwd wat eruit komt!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:45

melissa_93 schreef:
Sterre als ik binnenkort een keer n de buurt van enschede moet jureren mag je gerust mee schrijven!
Ik zag wat beeldmateriaal van het andere paard voorbij komen, leukk dier!

Wow Roulette wat een debuut! Super!!

Grappig, ik vind gras geen probleem. Paard staat wel 4 kant op ijzers

Ginatje ook nog even een oefenrondje. Ondanks de spanning toch hele mooie punten!
Succes komend weekend! Is de brabantse op 1 dag?

xbkbx gefeliciteerd! Mooie scores :D

Wij starten komend weekend weer en dan de vrijdag erna regiokampioenschap en ik hoop natuurlijk zaterdag finale te mogen rijden :)

Gefeliciteerd met de winstpunten iedereen!

Melissa; Funny is een heel leuk dier, helaas gisteren niet heel lief, maar het is en blijft een merrie natuurlijk. Nu 3 keer erop gezeten + rijden en 2x ging echt super, maar gisteren niet zo goed dus. Ze had er echt geen zin in. Dus vandaag bootcamp gedaan en spieren goed aan het werk gezet.

Maar laat maar eens weten! Schrijven vind ik erg leuk :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 11:03

murphypower schreef:
Hoihoi, ik had me pas geleden per ongeluk in het 2018 topic aangemeld :') maar ik wil me nu dan toch graag hier aanmelden! Ik heb 8 jaar lang op een manege gereden waarvan ik 6 jaar onderling heb gestart t/m het L2, maar nu heb ik sinds kort een verzorgpaardje waarmee ik een startpas mag gaan aanvragen! Ik hoop eind september/begin oktober ons debuut te maken.

Hij is een KWPNer van (volgensmij) 17 jaar, de eigenaresse heeft hem uitgebracht tot het M2 en getraind tot het ZZ-licht. Op het moment zijn we nog heel erg en team aan het worden, maar dat gaat me goed af! Ik heb eventueel een filmpje van de eerste keer rijden, zou ik kunnen sturen per pb!

Ik hoop dat ik hier welkom ben!

Leuk zeg zo'n kans! Veel plezier :D

Ik hoop nou ook eens eindelijk te kunnen haha

Sterre98

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 12:15

Ah gefeliciteerd! Toch leuk zo haha

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 18:19

Ik ben nog steeds een stille meelezer, heb de super gave kans gekregen om naast Dance een ander paard erbij te mogen pakken. Namelijk Daisy. Ook een fokmerrie. Nu 11 jaar oud, maar heel, heel groen.
Rijd haar nu sinds Oktober en hoop een beetje dressuur te gaan rijden, maar hoop uiteindelijk om SGW en Hunter Equitation te gaan doen.

Ze is Gelders, Elegant x Walser. Super leergierig, en heel erg lief :P
Ze heeft dit jaar een veulen gehad van Recruut, en als het goed is volgend jaar weer!

Afbeelding

Ik hoop on misschien in december eens op weg te gaan en anders in 2020. Met Dance wil ik natuurlijk ook binnenkort eens weg.

Al veel te lang niet meer op cc geweest :+

Sterre98

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 22:24

Ah super leuk om te lezen. Nouja heb het geluk dat Dance niet meer wordt gedekt dus dat ik haar gewoon kan oppakken.

We gaan zien hoe het gaat lopen, zonder zadel en met alleen een halstertje rondcrossen gaat ook prima met Daisy haha

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:28

Oke ik las plain's liberator. Nu ben ik blij :D

Heb een aantal jaar terug ook een dochter van Plain's Liberator mogen rijden.
Super fijn paard.

Leuk zeg! Zal even kijken of ik nog een foto kan vinden.
Afbeelding
Is echt al weer heel lang geleden voor mijn idee. Ze zou nu ook 13 zijn?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 22:16

Canon schreef:
Wat leuk Sterre! Nu ben ik ook blij! **\O/**
Zo'n fijn koppie herken ik echt uit die lijn inmiddels. Wat een lieverd! Het is dat de mijne een wit kolletje heeft, anders ging ik echt twijfelen :D Haha! Het zijn echt heerlijke drukke, leergierige schatten.. De mijne in daar ook geen uitzondering op. <3 Echt superleuk dat jij er ook eentje kent! Weet je misschien nog uit welke regio ze oorspronkelijk kwam? Misschien hebben ze ooit bij elkaar in de buurt gestaan? :D De mijne komt oorspronkelijk uit Bennekom..

Dankjewel Melissa! <3
Heb even jouw laatste bericht gezocht omdat ik heel benieuwd was.. Wat een prachtige punten!
Je mag zeker trots zijn op paard en die resultaten! Leuk om jullie proces van die dag zo te lezen! :D
Volg je de selecties met een persoonlijk doel? Ben heel benieuwd namelijk! :)

Sparky, ik zat te denken.. heb je al eens overwogen om in de avonden te starten? Hier in de regio zijn veel wedstrijden in kleinere poules op de vrijdag avond en dat geeft zoveel meer rust. Misschien is dat een mooi begin om de zenuwen te minderen.. :j

Ze heeft heel lang regio Enschede gestaan. Heb haar vanaf dr 5de gereden. Paar jaar terug werd ze verkocht uiteindelijk en ben ik opzoek gegaan naar een ander paardje.

Ze is trouwens plain's liberator X Manno.
Zou het heel leuk vinden om haar weer eens te zien :)