[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 12:17

Deees, wauwie!!! Gefeliciteerd *\o/* wat een debuut zeg!! Mag je echt meer dan trots op zijn, super knap!!

Wat betreft laden, tja ik ben gezegend met een hele relaxte pony. Wel heeft ze zo haar wensen... zeiltje dicht vind zij echt een hell! Ik merkte dat ze dan veel onrustiger is onderweg en het open doen vind zij ook heel eng. Dus die laten we voortaan open, onder alle (weers)omstandigheden. Ze wenst graag een vol hooinet, anders gaat ze staan stampen. En ik had ook wat moeite met laden in het begin, hoe meer mensen kwamen helpen, hoe beroerder het ging... Ze blijft een fjord, dus ik koop haar nu om met wortels en dat werkt perfect! (Snoepjes hebben écht niet hetzelfde effect) :Y)
Met laden zou ik zeggen: oefenen, vooral heeeeel veel tijd nemen, nooit haast hebben, flink belonen als hij er in staat en dan word het vanzelf beter :j misschien moet hij ook weer even door krijgen dat je niet iedere keer 1,5 uur gaat reizen ofzo ;) of deed hij daarvoor soms ook moeilijk met laden?

En het rijden, ja deze week was echt zo enorm genieten!! Achterwaarts doet ze heel braaf! Natuurlijk nog lang niet perfect, het is heel voorzichtig en langzaam met kleine pasjes, maar het “knopje” zit er ook pas net op en is helemaal nog niet goed bevestigd dus ik ben heel blij met dit begin :D
Gister heeft ze een dagje vrij gehad, ik ben benieuwd of we het fijne gevoel vandaag weer kunnen terugvinden :o

Wat super goed dat je het naar je zin hebt op jullie nieuwe plek. Het is inderdaad overal wel iets, maar zolang je paard er happy is, zijn wij dat als baasjes ook :j
Ga je nog verder online starten? Of heb je nu pauze ingelast?

Dee_Es

Berichten: 3664
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 13:33

Dankjewel! Ben ook wel trots op m'n htk-paard.

Misschien ga ik het zeiltje dan eens een tijdje open laten. Ik vind het lastig inschatten omdat hij schaduwen ook spannend vindt en daar heb je met het zeiltje open meer last van. Ik doe het laden altijd in m'n eentje. Ik doe het op de parelli-manier (denk ik :') ) dus ik kan gewoon alleen laden en meer mensen erbij helpt inderdaad niks. Wortels heb ik nog niet echt ingezet, dat kan ik wel eens doen want hij doet een moord voor die dingen.
Hij is een paar jaar terug onderuit gegleden in de trailer (andere trailer hoor) en hij lag toen vast onder het tussenschot. Hij kwam niet meer overeind en had het opgegeven, bleef apathisch liggen ook toen het tussenschot eruit was. Dat heeft voor een groter trailertrauma bij mij gezorgd dan bij hem maar hij heeft dus echt een goede reden om de trailer niet zo tof te vinden. Het ging eigenlijk weer heel goed totdat ik een trailer ging lenen van een stalgenootje die te klein was. Blade moet altijd plassen na het rijden en deze trailer was zo krap dat hij er niet op kon plassen en sindsdien doet hij weer moeilijker ook al kan hij wel plassen op onze huidige trailer. In de bak plassen doet hij dan weer niet anders kon ik hem na het rijden op het zand laten plassen maar dat vertrouwd hij niet. Op buitenrit plast hij dan weer wel... Tis een zeikerd zeg maar :')

Veel plezier alvast met rijden zo meteen en knap dat ze het achterwaards zo goed oppakt!

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 13:51

Dan heeft hij zeker een goede reden!
Ik ben helemaal niet van voerbeloning ofzo, Raika word daar onwijs opdringerig van. Maar voor de trailer vind ik het een goed hulpmiddel, moet toch een klein feestje zijn. Ik voer ook graag op de trailer na een les :j
En verder gewoon rust en geduld, dan komt het vast snel weer goed :)

Haha wat grappig zeg! Raika plast juist absoluut niet op de trailer en ook niet als ik er op zit :n Vooral naar de les zijn we wel even onderweg, daar aangekomen ga ik opzadelen en dan stap ik eerst wat rondjes aan de hand voordat ik er op ga... Vaak moet ze dan nog even plassen :)

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:01

Lastig he als ze de trailer niet op gaan. Ik kon altijd alleen laden, maar Eva loopt op het moment wel de trailer in, maar er dan ook net zo snel weer uit, heel onhandig. Niet echt tips, wat bij Eva het beste werkt is haar belonen met de trailer uit mogen, niet te kort vastzetten en zeiltje dicht.

Wel weer super punten voor jou Dee_Es, knap dat Blade het na het verhuizen allemaal zo makkelijk oppakt en dat jullie nieuwe stal beide goed bevalt.

Linda, gaat bij jullie ook goed, wat een enthousiaste berichten!

Balenciaga, fijn dat het ook bij jullie zo goed gaat (dit wordt een saaie post denk ik, gaat zo goed bij iedereen!) leuk dat Kio en jij steeds meer een duo worden en dat het rijden ondanks drukte en wind fijn gaat.

Wendy, 11 november is al snel, hopelijk is het makkelijk op te lossen voor de zadelmaker.

Wij hebben onder het motto van 'als ik kan galopperen kan ik ook een proef rijden' vandaag een online proefje opgenomen. Na weken alleen af en toe wat hobbelen had ik toch al 2x serieus getraind (afgelopen woensdag en zaterdag), dus de voorbereiding had beter gekund. Alles bij elkaar ben ik redelijk tevreden, genoeg wat beter kan, maar overall in mijn ogen een betere proef dan de vorige keer.

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:17

Roulette, wat goed!!! Ach als je kritisch bent, blijven er altijd verbeterpunten ;) (Welke klasse start jij ook alweer?)

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 21:57

Precies! Ik start L1, ben ik afgelopen januari al mee begonnen, maar er is altijd wat dus dit was pas onze 4e L1 proef.

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 14:02

Linda inderdaad even weer wat droger weer



Deee-es fijn dat je nieuwe stal goed bevalt! Toch wel heel fijn als je ziet dat je paard er ook blij is!
Sb pakken we inderdaad ook af en toe kleine stukjes mee en 2 weken terug ook een klein beginnetje gemaakt aan de travers, gewoon spelenderwijs af en toe wat meepakken
Wauw wat een super punten voor je debuut, top!!
Vervelen dat hij zich wat moelijk laat laden.. Ik denk inderdaad een kwestie van veel oefenen.
Als hij het zeiltje eng vind zou ik die misschien in eerste instantie open laten totdat het allemaal met wat meer vetrouwen gaat.
Wel fijn dat hij zich na een paar rondjes fijn liet rijden!

Linda super dat Raika het achterwaarts ook al goed snapt!

Dee-es naar dat hij destijds is uitgegleden in de trailer, dan weet je in ieder geval wel waar zn spanning vandaan komt.
Ik heb zelf ook altijd het zeiltje open.

Roulette leuk dat jullie ook weer een proef gefilmd hebben!

Afgelopen donderdag sinds een tijd weer in het donker gereden met lamplicht, altijd even weer wennen.
Ze was wel wat afgeleid en net niet helemaal fijn los maar wel braaf. Even weer een paar keer doen, dan zal dat ook wel weer simpeler gaan.
Vrijdag gelest bij mn instructrice, gewerkt aan wat meer lossigheid in de galop, vond ze nog wel wat lastig maar uiteindelijk deed ze het fijn en konden ook redelijk simpel terug en naar voren schakelen :)
gisteren met het lekkere weer een rondje naar buiten geweest, en dan is haar motto hoe harder hoe mooier :+

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:11

Melissa, dat klinkt als een heerlijk afwisselend weekje zo :j fijn dat ze toch braaf was ondanks dat het weer even spannend is. Het is toch weer wennen he dat het zo vroeg donker is... :(

Wij hebben vandaag weer een proefje opgenomen. Voor ons L2 debuut :D
Ik heb dit keer 2 pogingen gedaan (nieuwe klasse, onzekerheid, km maken, en nog 100 andere redenen). Maar jeetje ik weet niet of dat makkelijker is, wat een keuze stress haha! Eerste proef ging wel goed zonder grote fouten, maar wel veel slordigheidjes (naast ac lijn, S hand veranderen niet goed verdeeld, dat soort dingen). De tweede proef ging veel netter maar daar wel 2 storingen; achterwaarts in 2 pogingen en linkergalop aanspringen moest ik ook corrigeren (gaat rechts eindelijk goed, gaat ze links ineens doen alsof ze het niet snapt :P ). Toch heb ik gekozen om de tweede proef in te sturen. Achterwaarts is nog niet goed bevestigd, maar heel slordig rijden we meestal niet dus ik vond de tweede proef realistischer :j ik heb geen flauw idee of het genoeg is voor winst, voor mij is deze klasse helemaal nieuw, dus ik vind het echt mega spannend!! :=

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 08:59

Hebben jullie trouwens tips om het verruimen in galop te verbeteren? Raika moet echt meer bodem gaan pakken, ik denk een kwestie van kracht opbouwen (moet meer van achter gaan komen) maar als ik gas wil geven slaat ze op slot... dus ik probeer nu heel veel, klein te schakelen. Dus vooral wat terug en weer iets meer “naar normaal”, maar misschien hebben jullie nog meer tips? :o :D

Dee_Es

Berichten: 3664
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:11

Ik denk dat dat kleine schakelen idd al veel zal helpen, daar worden ze sterker van. Welke hulpen geef je voor het verruimen? Ik maak onderscheid tussen "ik wil je snel en actief" en "ik wil je groot en ruim". Probeer ook eens te verruimen vanuit een pasje opzij. Je drukt je paard 1 of 2 passen naar buiten op de volte en dan rij je vooruit, dan hou je de achterhand er makkelijker bij. Wat ook kan is toerijden vanuit een kleine volte, dan komt de achterhand er ook meer onder. En verder is het km's maken. Oh, nog 1 tip. Sommige ruiters gaan krampachtig tegen het binnenachterbeen aan rijden, maar dat been wil vaak wel vooruit, soms helpt het om je focus eens te verleggen naar het buitenachterbeen. Zeker voor paarden die een beetje op de binnenschouder hangen kan dit veel verschil maken.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:25

Linda wat bij Snob en mij heeft geholpen is vooral veeeeeel schakelen. Heel veel. En dan nog wat meer. Werk je wel eens met balken tijdens rijden of longeren? Dat kan ook nog wel eens helpen om ze te laten beseffen dat ze wat meer kunnen rekken in hun lijf.
Kicken dat je je L2 debuut hebt opgenomen! Hopelijk snel punten terug.

Melissa hier moeten we ook altijd wennen aan rijden in het donker weer hoor. Op de vorige stal hadden we zelfs een donkere (polyvlokken) bodem. En dan een zwart paard, ik was de eerste keren echt een beetje mijn orientatie kwijt soms toen.

Roulette lekker toch om weer een proef te rijden!

Dee_Es ik ben van team zeil open :D Alleen bij extreem weer gaat ie dicht, dus flinke regen en dan de wind achterop de trailer bijvoorbeeld. Verder niet, ik vind het altijd snel warm in een trailer en een beetje luchtstroom is denk ik wel fijn voor ze.

Wij hadden vorige week een hele slechte week, het regende zo ongeveer elke avond en dat kwam mijn motivatie niet ten goede. In het weekend wel weer gereden, wat zaterdag een hyperblije Snobbie opleverde (ohh we zijn weer aan het rijden, dit kan ik, maar dit ook, oh maar bedoel je dit? Of gaan we dit doen? We zijn aan het rijden!!). Zondag was ie weer normaal en heb ik fijn kunnen rijden. Ik moet wel lachen om hoe hij dan is na zo'n week.

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:31

Dankje Dee_Es :) daar kunnen we wat mee! We gaan er eens mee aan de slag. Vooral een pasje opzij zal denk ik een hele goede oefening voor ons zijn, eigenlijk nooit zo aan gedacht dat je dat in de galop ook gewoon kunt gebruiken :o

Ik maak ook onderscheid in "vlugger" en "ruimer". Vlugger gaat heel prima, niet perfect maar haar reactie is wel de juiste. Lastig uit te leggen maar dan is het gewoon "tak tak, erbij komen, in hetzelfde frame!". In het ruimer probeer ik ook echt duidelijker meer lengte te geven. Dan kukelt ze natuurlijk meer op voorbeen maar juist omdat ik meer rek in de bovenlijn in... (achter erbij EN meer rek in de bovenlijn is een beetje te veel van het goede nog). Maar dat vind ze lastig en dan wiebelt ze er links, rechts, binnen of buiten tussenuit. Kont naar binnen, over de buitenschouder weg. Dan ben ik vaak iets te druk om te corrigeren dat ze tegen mijn binnenbeen aan plakt, waardoor ik vergeet om haar schouders juist naar binnen te halen. (je gevoel zegt; oeh oeps je moet naar buiten, maar schouder is al te veel buiten te massa). Work in progress zullen we maar zeggen ;)

Dee_Es

Berichten: 3664
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:52

Maaike, wat lief dat ie zo enthousiast is! Ik heb gewoon heel vaak een nat pak gehaald. Blade is niet zo fijn als hij veel stil staat, dan wordt hij toch een beetje stijf.

Ik heb normaal gesproken ook het zeiltje open maar op die lange rit op de snelweg dus niet en laatste x naar de vereniging ook niet want het regende erg hard.

Linda :D fijn zo'n soepele pony. Idd heel licht schoudervoor rijden dan kan je dr makkelijker recht houden.

Hier gaat het rijden even prut. Het weer is zo onstuimig en we zitten met de bak vol op de wind. En het is hier echt heel donker, geen lantaarnpalen, geen buren in de buurt, Blade is nuchter maar hij vindt het rijden 's avonds echt geen feestje en mn nieuwe instructrice helpt ons daar nog niet helemaal lekker doorheen. Ik moet echt alle zeilen bij zetten om 'm dan enigszins fatsoenlijk rond te sturen (als in vwnw op de volte, oefeningen hoef ik dan echt niet aan te beginnen).

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 11:04

Veel oefenen Linda, komt vanzelf goed :j

Dee_Es ik vind je een held dat je je zo vaak nat hebt laten regenen. Ik pas daar echt voor, ben geen enorme goedweerruiter, maar het is wel hobby en dat moet leuk blijven ;) Snob wordt ook niet veel beter van stilstaan, dat merk ik vooral in mijn aanleuning maar een dag later is dat meestal wel weer oke. Herkenbaar wel dat donkere en oplettende vanuit t paard... Sterkte :D

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 11:51

Dee_Es, jammer dat het rijden nog niet zo wil als je hoopt... Toch denk ik dat er vast snel verbetering in zal komen. Het is voor jou, Blade en je nieuwe instructrice gewoon even wennen :(:)

Ja flexibele pony wel, voor mij nu heel lastig maar hopelijk hebben we daar later profijt van ;) hihi

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 21:47

Linda super gaaf dat je je L2 debuut gemaakt hebt! Paar kleine storingen is niet erg toch, het zijn maar 2 onderdelen van de 30. Hopen dat je een wp hebt!
Ik doe heel veel kleine schakelingen, paar passen wegrijden en weer terugrijden en na het verruimen soms een wat kleinere volte in zodat je makkelijker terug kan schakelen. Stukjes wijken pak ik ook mee in de galop, Ken wordt er wat losser van en daardoor ook makkelijker te schakelen

Maaike een hele blije Snob dus dat ie weer aan de bak mocht :P

Dee-es balen zeg dat het even niet zo lekker wil.. Ook vervelend dat je instructrice daar niet helemaal fijn doorheen kan helpen.. Voor alle partijen natuurlijk ook nog even afstemmen op elkaar.. Hopen dat het komende dagen wat fijner wil nu het weer wat rustiger wordt

Gisteren weer naar de springles geweest op de club, ze deed het weer heel leuk :D Nu moet deze angsthaas zich eens niet zo aanstellen :+ We hadden lijntje met drafbalk, kruisje balk ertussen en dan een oxer en een losse oxer. Lijntje ging best heel fijn, al vond ik het eigenlijk weer eens veel te hoog, maar ze ging er wel fijn door dus dat ging prima. Losse oxer was iets later maar ik heb zo'n hekel aan losse oxers, 1x langsloper omdat ik gewoon totaal niet reed, daarna ging het goed :) Als ik maar niet afwacht dan springt ze alles, ze wil maar wat graag. Voor mij wel goed om af en toe een springles mee te pakken.

Voor de liefhebbers, verreweg van perfect. Lijntje had mama helaas niet goed gefilmd.


wendy1987

Berichten: 6925
Geregistreerd: 29-10-07

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 23:08

Ik vind t springen heel niet verkeerd hoor! Lekker bezig zo juist toch!

Verruimen galop weet ik zo niets voor, onze galop is nog lang niet wat t zijn kan haha!

Deees, rijden gaat hopelijk vanzelf weer stap vooruit! Lekker aan de gang blijven en dan komt t vast vanzelf weer!

Hier tot sowieso einde vd maand niets. Zucht. Morgen kijken of ik vrij kan krijgen de data die ik door heb gekregen. Maar t wordt dus pas einde deze maand of halverwege volgende maand..
Gelukkig geen wedstrijden zullen we dan maar zeggen..

Ga maar even kijken of ik een stalgenoot of kennis heb met goede bareback zodat ik toch iets fanatieker aan de gang kan blijven...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:16

Melissa ik vind je uberhaupt al heel erg stoer dat je springles doet! Terugrijden dmv een kleine volte gebruik ik ook graag idd bij Snob, werkt fijn voor ons.

Wendy wat balen dat je voorlopig nog niks kan. Hopelijk is er iemand waar je wat van kunt lenen zodat je aan de slag kunt blijven.

Snob en ik hadden les gisteravond en hij deed het zo knap. Onze draf wordt steeds beter samen en onze juf was heel blij met onze schouderbinnenwaarts <3 Echt niet vlekkeloos of perfect hoor, maar die gekke dikkop doet zo enorm zijn best :+: Vandaag even mijn zadelmaakster een herinnering sturen voor een date want mijn zadel zakt tegenwoordig scheef en ik kan steeds minder fijn zitten... echt enorm balen. Snob heeft vrij veel beweging en dat is al lastig zitten, maar dan ook nog een zadel dat mij net een beetje naar voren drukt werkt niet mee. Hopelijk kan het aangepast worden maar ik vrees dat ik moet gaan denken aan een ander zadel. Dat zou echt huilen zijn.

wendy1987

Berichten: 6925
Geregistreerd: 29-10-07

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 14:57

Pff ook al zadel troubles.. wel fijn dat hij t zo goed doet!!

Ik hoop idd ook dat t aan te passen is. Anders wordt t duur grapje :=
Maar goed zoals nu is ook geen optie met die verschrikkelijke druk plekken.

Gaan die nog weg eigenlijk?? Ik hoop t wel want zo lelijk nu.. mocht ik nog keer naar keuring willen ziet t er zo lelijk uit.. verwaarloosd ofzo :+

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 15:01

Als er witte haren zitten is de kans groot dat dat zo blijft. Mocht je ooit naar de keuring willen; beetje make up, camouflage ;) :o

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 19:43

Melissa, nou ik doe het jullie niet na! Wat super knap!!

Wendy, is het uiteindelijk wel gelukt om een afspraak te maken Voor je zadel?
(Foundation, dat woord zocht ik toen ik het over camouflage had :P whaha!)

Maaike, zal toch wel dat je zadel aanpasbaar is? Als het altijd goed heeft gelegen dan lijkt het mij meer een kwestie van weer even goed opvullen enzo (maar ik ben geen zadelmaker) ik zal in ieder geval duimen dat het meevalt!

Raika gaat heel fijn, ik hoop dat ik morgen mijn trailer op kan halen (weggebracht voor onderhoud) zodat ik morgenavond kan lessen... maar gezien ik nog niks heb gehoord vrees ik er voor :(

Ons L2 debuut hebben we trouwens 182,5 punten voor gekregen :D super trots op mijn kleine topper!!! <3 Nog genoeg ruimte voor verbetering dus voorlopig sleutelen we rustig verder :j

wendy1987

Berichten: 6925
Geregistreerd: 29-10-07

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 20:27

Ik heb nog geen reactie terug ontvangen :+
Maar ik ga ervan uit dat ik nu gewoon in gepland wordt want heb bevestigd op haar opgegeven data. Morgen even opnieuw bericht indien geen reactie. Irritant zelf druk met werk dus even bellen zit er dan niet in..

Ja dat wordt dan camoufleren.. zal van t weekend eens foto ervan maken. Echt niet tof ..

En nog niets gevonden helaas op pad dus vrees dat t gewoon even 2 maanden onderhand niets wordt zo. Maargoed. Beter nu 2 maanden dan straks rug probleem..

Wat goed! Gefeliciteerd!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 13:27

Linda woehoeeeeee gewoon gelijk winst op je debuut! Supergaaf, gefeliciteerd!!
Ik hoop het dat mijn zadel aangepast kan worden maar Snob is gewoon belachelijk breed (leuk zo'n Groninger) en ik wil er ook nog fijn op kunnen zitten. Nu is het gewoon frustrerend dat ik niet meer fijn op mijn zadel zit en Snob steeds slechter uit kan zitten. Hij gaat steeds ruiger bewegen onder het zadel en hij heeft van zichzelf al veel beweging, dus het wordt er niet makkelijker op. Nouja, zadelmaker maar gewoon afwachten.

Wendy die witte haren blijven idd zitten... schoensmeer erover voor de keuring ;)

wendy1987

Berichten: 6925
Geregistreerd: 29-10-07

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:19

Ja als ik op keuring ga dan maar even kijken.
Iig bevestiging gehad dus eind vd maand check!

Zit nu te twijfelen om morgen even naar t bos te gaan. Gewoon zonder zadel. Vroeger ook wel gedaan toen ze net zadel mak was. Wordt zulk mooi weer!

wendy1987

Berichten: 6925
Geregistreerd: 29-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 12:14

Links:
Afbeelding

Rechts:
Afbeelding

En dat was dus gewoon niet zichtbaar voor t scheren..

Ze is wel knap!

Afbeelding